Hyde Park > Strefa Wolna
Jak zaoszczedzić na paliwie?
Krop.:
Trzeba włożyć by wyciągnąć. Te wszystkie wynalazki w najlepszym wypadku pozwalają odzyskać energię np podczas hamowania. A głównie służą
do wyciągnięcia kasy z kabzy. W filmie otrzymują wodór z elektrolizy wody - do tej elektrolizy potrzeba prądu, zwiększamy więc obciążenie prądnicy, ta obciążą silnik, który musi spalić wiecej, by jechać z tą samą prędkościa (znam gościa, co nie włącza ogrzewania siedzenie, ludzie kupują swiatła dzienne, by zmniejszyć zapotrzebowanie na prąd i oszczedzić na paliwie).
Jedyną rozsądną alternatywą jest instalacja LPG i to nie na dieslu (bo diesla też niektórzy "gazują")
Na allegro sprzedają generatory HHO - w sam raz oferta, jak ktoś się chce przekonać na własnej skórze, jak to działa, 2 stówki nie majątek :rotfl:
BartM:
Nie za specjalnie wchodząc w dywagacje z przedmówcami, podczas II światowej myśliwce miały (rozgrzane myśliwce, nie te startujące) wtrysk wody do "garów", co dawało dodatkową moc na krótki okres czasu, aż silnik zbytnio się nie wychłodził, woda ma lepszy współczynnik ilości oddanej objętości gazu od tradycyjnego paliwa, krótko mówiąc, przekładało się to na "chwilowe" zwiększenie mocy silnika, taki aimbot :P
Sprawność napędu spalinowego, nie przekracza 40% (lepciej w ropniaku), benzyna niecałe 30% (średnio 25%), pozostała energia to w większości ciepło, "minimalnie" zjada tarcie. Resztę proszę sobie dopowiedzieć.
djDziadek:
--- Cytat: BartM w 29 Lutego 2012, 00:31:41 ---Nie za specjalnie wchodząc w dywagacje z przedmówcami, podczas II światowej myśliwce miały (rozgrzane myśliwce, nie te startujące) wtrysk wody do "garów", co dawało dodatkową moc na krótki okres czasu, aż silnik zbytnio się nie wychłodził, woda ma lepszy współczynnik ilości oddanej objętości gazu od tradycyjnego paliwa, krótko mówiąc, przekładało się to na "chwilowe" zwiększenie mocy silnika, taki aimbot :P
Sprawność napędu spalinowego, nie przekracza 40% (lepciej w ropniaku), benzyna niecałe 30% (średnio 25%), pozostała energia to w większości ciepło, "minimalnie" zjada tarcie. Resztę proszę sobie dopowiedzieć.
--- Koniec cytatu ---
To prawie jak ze zwykłą żarówką żarnikową - 25-28% światło - reszta ciepło :)
Reksio1:
--- Cytat: Pangrys w 28 Lutego 2012, 12:22:40 ---Natomiast z pojazdami elektrycznymi to prawda ... Ale auta na wodór to na razie mrzonka bo w przypadku wypadku, po rozszczelnieniu zbiornika mamy dość widowiskową i niebezpieczna eksplozję ...
--- Koniec cytatu ---
Nie do końca się z tobą Przyjacielu zgodzę ,powód hm.. zbiorniki na gaz mają podwójny płaszcz który jest testowany na owe różne przypadki czyli temperatura ( w momencie pożaru samochodu ten zbiornik wybuchnie jako ostatni ) , siła zgniotu ( uwierz mi że cuda można robić z nimi ;) ) Tak naprawdę zbiornik na paliwo to największa bomba w samochodzie a nie wbrew ogólnym opiniom gazowy . Jeżeli chodzi o w/w wynalazek to tak jak przedmówcy pisali nie jest to do końca takie różowe ;) W obecnej chwili najmniej kosztowne paliwo to instalacja CNG problem w tym że instalacja troszkę kosztuje no i mało stacji do tankowania jest , we Wrocławiu tylko jedna lecz korzyści jakie wynikają z instalacji CNG chyba nie muszę pisać - każdy wie ile kosztuje litr owego paliwa ;D :D Ot takie tam człowieka co tam cosik liznął w tym temacie . Pozdrawiam
Reksio1:
http://www.youtube.com/watch?v=FA3nSL_b5cI
Tutaj następny etap pominięcia ON i PB :o :P
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej