Hyde Park > Kącik djDziadka

Walka z wiat(NET)rakami???

<< < (9/20) > >>

djDziadek:
@MIKI - ty masz serwer w sypialni więc nie potrzebujesz szybszego łącza,
@YOSSARIAN - wpisuj adres bez http - lamo, tylko "www. reszta"

Miłej zabawy :) - Apofi burżuj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

apofi5:
O język systemu :medit:

djDziadek:
I o zasrany układ klawiatury - buuuhhhhhaaaahahahaha

djDziadek:
No witam panowie w tym jakże wszystko mówiącym temacie.
Znalazło się wyjaśnienie co do mojej straty pakietów (położyłem się ze śmiechu) ale o tym później,

znowu w sobotę zaczęły się problemy z moim netem, raz był, raz go nie było - zgłosiłem więc temat do help desku Netii i co? A no jak zwykle nic, dla nich wszystko ok,zamknęli zgłoszenie i koniec.
Dzwonię więc w poniedziałek i taka sama historia.
Net dalej raz był raz nie, wymieniłem router, przekonfigurowałem na ustawienia TPsy i szok :O internet działał, ale jakieś 5 min, więc dzwonię i mówię jak wygląda temat, pani zanotowała i kazała czekać, czekałem do środy.
W środę nie wytrzymałem, dzwonie i walę z ryja na konsultanta, facet mnie wysłuchał (twardziel), po czym spokojnym głosem (chyba dopiero zaczął pracę) pyta mnie standardowo:
1. Czy wymieniony mikrofiltr - TAK
2. Czy prawidłowo skonfigurowany router- więc mu krzyczę do słuchawki że teraz QU#!@$%A jest internet ale jak skończę z nim rozmawiać znowu nie będzie !!!    I W TYM MOMENCIE MNIE OLŚNIŁO i gościa z Netii również-przekręt na skrętce na kablu telefonicznym, wystawił zgłoszenie i poprosił o jeszcze jeden dzień cierpliwości-myślę ok, poczekam - zobaczę.
Skończyłem rozmowę z klientem i zacząłem przywracać sprzęt sieciowy do porządku, podpiąłem standardowy router ale dla pewności sprawdziłem ustawienia, z ciekawości wyłączyłem firewalla w routerze i sprawdziłem WinMtr-em (oczywiście z sygnałem w słuchawce telefonu - inaczej net nie działał)
ZERO STRATY PAKIETÓW !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Walczyłem z Netią półtora roku - nie płaciłem abonamentu przez pół roku (w ramach zadość uczynienia za fatalne łącze) a okazało się że problem był na wyciągnięcie ręki.
Szkoda, że Netia nie ma lepszych fachowców- znaleźliby problem dawno temu a ja nie musiałbym się wkurzać.
Zaletą jest jednak to, że jeśli znajdę lepszą ofertę niż Netii - wysyłam raport z WinMtr o stracie pakietów i rozstaję się z Netią bez żadnych dodatkowych kosztów  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:
Internet już działa - na razie bez problemów i chyba wrócę do 20Mb/s, mam tą samą cenę - więc mogę :)

Awest:



Niestety upload cienki  :(

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej