Hyde Park > Strefa Wolna

Pomysl na 'nowe' mapy dla bc2

(1/14) > >>

[Yossarian]:
Konsolowcy dostana coopa, potem my:
DICE has announced a new, four-player co-op pursuit for Battlefield: Bad Company called Onslaught mode.
This is "coming soon" to PlayStation Network and Xbox Live Marketplace. There's no mention of PC nor any indication of whether this will be free or paid-for DLC. We're checking.
Onslaught mode is for up to four players. To begin with, there will be four maps to play: Valparaiso, Atacama Desert, Isla Innocentes and Nelson Bay. They've been redesigned with new lighting, time of day, more vehicles and other touches.
Each map has a different focus. Atacama pushes vehicular combat to the fore while Nelson Bay concentrates on infantry. Onslaught will have leaderboards for squads to compete on.
http://www.youtube.com/watch?v=nA8vuVwm-k4&feature=player_embedded

Mysle, ze dice/ea moglyby dac nam jako 'nowe' mapy to wszystko co jest w sp. I bylby naprawde niezly fun, i duzy wybor map.
Co wy na to? moze, jakies wspolne dzialania?

edit:
http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/1099654-onslaught-pc.html - wyglada na to, ze to zlozony problem, przede wszystkim natury finansowej /chodzi o publiki/. No i poczekamy se jeszcze...


no coz, nie wytrzymalem i sam napisalem: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/1099997-sp-maps.html#post14954134



Pangrys:
Na PC chętnie by wprowadzili płatne DLC ale się boją ...
Z konsolowców łatwiej zedrzeć kasę . :(
Zobaczymy jak to wyjdzie ale jakąś małą zadymę można zrobić.

[Yossarian]:
mysle, ze z destrukcja 2.0, przyjdzie nam sie przyzwyczjac do platnych modyfikowan gry -> zapewne dlatego dice/ea ZABRONILY modifikacji bc2...

djDziadek:
Tez tak myślę, a co do zadym, jedną rozkręciliśmy i DICE nas zlało, przy drugiej już może coś fajfusy odpowiedzą :)

[Yossarian]:
Jako, ze nie doczekalem sie konstruktywnej odpowiedzi, wyslalem drugi post: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/1099654-onslaught-pc-14.html#post14976232

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej