/text kolegi Mikolaja
http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/mikolajm z forum:
www.battlefield.pl /
Lista zmian:
Server - Kilka potencjalnych źródeł lagowania zostało wyeliminowanych
Server - Stary system rezerwacji slotów został zastępiony kickiem na żądanie takim jak w BF2
Server - Plik Log dla administratorów serwera: wszystkie zdalne komendy i zdarzenia są zapisywane
Server - Plik Log dla administratorów serwera: istotne zdarzenia na serwerze i wszystkie wiadmości z czata są zapisywane
Server - Kick za bezczynność może być konfigurowany
Server - Filtr przekleństw może być wyłączony
Server - Kick za teamkill może być konfigurowany
Server - Zliczanie ticketów i współczynnik krwawienia (bleed rate) mogą być konfigurowane na poziom
Server - Tryb "Tylko Piechota" jest dostępny na poziom
Server - Można regulować opóźnienie spawn i respawn
Server - Opis serwera może zawierać do 400 znaków i używać znaku "I" do łamania linii
Server - Lista banów może zawierać do 10.000 wpisów
Server - Zredukowano zwłokę (latency) w obsłudze pakietów
Admin Interface - naprawiono player.onKill spam który czasami się zdarzał
Admin Interface - upewniono się, że zdarzenia player.onJoin zawsze będą raportować nazwę gracza
Admin Interface - zdarzenia wywoływane podczas spawnu graczy
Admin Interface - dużo więcej informacji dotyczących zabić
Admin Interface - obszerne statystyki raportowane na końcu rundy
Gameplay - Różne istotne poprawki błędów lokacji
Gameplay - Zmieniono sterowanie helikopterem
Gameplay - Zmieniono zachowanie broni bazując na opiniach środowiska graczy PC
Gameplay - Naprawiono zawieszanie techniczne (technical hang) gdy skrzynia (crate) była uzbrajana poza strefą walki
Gameplay - Wiadomość 'Zwycięsto jest blisko" była źle pokazywana na Valparaíso co zostało poprawione
Gameplay - Flary zapobiegające namierzeniu mogą być odpalone podczas pilotowania helikoptera
Gameplay - Jasność w rosyjskim helikopterze została zmniejszona
Gameplay - Luneta z systemem Zaawansowanego Dostrzegania działa lepiej
Gameplay - Zabijanie nożem w plecy znów działa (cofnięto zmiany, których dokonaliśmy dla serwerów R11)
Server Browser - Serwery są sortowane na 3 kategorie: Normalne, Modyfikowane, Hardcore - w zależności od ich ustawień
Server Browser – Dodano pomoc w przywracaniu/wyszukiwaniu (retrieving) postępu aktualizacji
Server Browser - Dodano odświeżanie informacji
Server Browser - Dodano kolejkowanie łączenia się z serwerem gdy próbujemy dołączyć się do pełnego serwera
Server Browser - Wszystkie ustawienia są zapisywane automatycznie pomiędzy sesjami
Server Browser - Pingi wysyłane są alternatywnym mechanizmem, który powinien działać u użytkowników nie mających uprawnień administratora
Client - Rozwiązano problemy z DX9, które najprawdopodobniej powodowały błędy graficzne i być może awarie gry (crash)
Client - Naprawiono niektóre z awarii gry
Client - Użytkownik może kontrolować czas (Toggle/hold) kucania
Client - Użytkownik może kontrolować czas (Toggle/hold) zoom
Client - Naprawiono błędy z Vsync dla DX10/DX11
Client - Zmieniono mechanizm zapisu ustawień na dysk co powionno zredukować lub wyeliminować tzw. "Spawn Lag"
Client - Naprawiono bład gdy gracz mógł połączyć się z serwerem zanim pobrane zostały statystyki co powodowało nieprawidłowe wyświetlanie postępu odblkowywania na końcu rundy (faulty stats in "EOR- unlock progression"-screen)
Client - Nowy system czat pozwalający na pisanie gdy gracz jest martwy (ale nie na końcu rundy) i zapisujący log mający 100 linijek
Client - Poprawiono funkcjonowanie "Graj Teraz"
Client - Usunięto filtry K/D ratio i Skill Level na tablicy wyników (leaderboards)
Client - Wszystkie punkty, które zdobędziesz będąc martwym zostaną dodane do twojego wyniku
Client - Zredukowane negatywne przyśpieszenie myszki (negative mouse acceleration)
Client - Zawierające więcej informacji powody rozłączenia/kicka
Z najważniejszych (dla mnie) rzeczy: zasłona dymna lub podobne rozwiązanie w helikopterach pozwalające na przerwanie namierzania, sloty z kick na żądanie (VIP), powrót do starej wersji noża, poprawki w obsłudze DX9, likwidacja spawn lag. Jedyne czego będzie mi brakować po tym patchu to trybu "Spectator ".
czyli bedzie lepiej, najprawdopodobniej w tym tygodniu
zauwazyliscie, 3 opcje serverow mieszanych? ^^