Hyde Park > Strefa Wolna

Nowy patch /dla graczy r8 serwery r12/ i zmiany w nim zawarte

(1/23) > >>

[Yossarian]:
/text kolegi Mikolaja http://bfbc2.statsverse.com/stats/pc/mikolajm z forum: www.battlefield.pl /
Lista zmian:

Server - Kilka potencjalnych źródeł lagowania zostało wyeliminowanych
Server - Stary system rezerwacji slotów został zastępiony kickiem na żądanie takim jak w BF2
Server - Plik Log dla administratorów serwera: wszystkie zdalne komendy i zdarzenia są zapisywane
Server - Plik Log dla administratorów serwera: istotne zdarzenia na serwerze i wszystkie wiadmości z czata są zapisywane
Server - Kick za bezczynność może być konfigurowany
Server - Filtr przekleństw może być wyłączony
Server - Kick za teamkill może być konfigurowany
Server - Zliczanie ticketów i współczynnik krwawienia (bleed rate) mogą być konfigurowane na poziom
Server - Tryb "Tylko Piechota" jest dostępny na poziom
Server - Można regulować opóźnienie spawn i respawn
Server - Opis serwera może zawierać do 400 znaków i używać znaku "I" do łamania linii
Server - Lista banów może zawierać do 10.000 wpisów
Server - Zredukowano zwłokę (latency) w obsłudze pakietów

Admin Interface - naprawiono player.onKill spam który czasami się zdarzał
Admin Interface - upewniono się, że zdarzenia player.onJoin zawsze będą raportować nazwę gracza
Admin Interface - zdarzenia wywoływane podczas spawnu graczy
Admin Interface - dużo więcej informacji dotyczących zabić
Admin Interface - obszerne statystyki raportowane na końcu rundy

Gameplay - Różne istotne poprawki błędów lokacji
Gameplay - Zmieniono sterowanie helikopterem
Gameplay - Zmieniono zachowanie broni bazując na opiniach środowiska graczy PC
Gameplay - Naprawiono zawieszanie techniczne (technical hang) gdy skrzynia (crate) była uzbrajana poza strefą walki
Gameplay - Wiadomość 'Zwycięsto jest blisko" była źle pokazywana na Valparaíso co zostało poprawione
Gameplay - Flary zapobiegające namierzeniu mogą być odpalone podczas pilotowania helikoptera
Gameplay - Jasność w rosyjskim helikopterze została zmniejszona
Gameplay - Luneta z systemem Zaawansowanego Dostrzegania działa lepiej
Gameplay - Zabijanie nożem w plecy znów działa (cofnięto zmiany, których dokonaliśmy dla serwerów R11)

Server Browser - Serwery są sortowane na 3 kategorie: Normalne, Modyfikowane, Hardcore - w zależności od ich ustawień
Server Browser – Dodano pomoc w przywracaniu/wyszukiwaniu (retrieving) postępu aktualizacji
Server Browser - Dodano odświeżanie informacji
Server Browser - Dodano kolejkowanie łączenia się z serwerem gdy próbujemy dołączyć się do pełnego serwera
Server Browser - Wszystkie ustawienia są zapisywane automatycznie pomiędzy sesjami
Server Browser - Pingi wysyłane są alternatywnym mechanizmem, który powinien działać u użytkowników nie mających uprawnień administratora

Client - Rozwiązano problemy z DX9, które najprawdopodobniej powodowały błędy graficzne i być może awarie gry (crash)
Client - Naprawiono niektóre z awarii gry
Client - Użytkownik może kontrolować czas (Toggle/hold) kucania
Client - Użytkownik może kontrolować czas (Toggle/hold) zoom
Client - Naprawiono błędy z Vsync dla DX10/DX11
Client - Zmieniono mechanizm zapisu ustawień na dysk co powionno zredukować lub wyeliminować tzw. "Spawn Lag"
Client - Naprawiono bład gdy gracz mógł połączyć się z serwerem zanim pobrane zostały statystyki co powodowało nieprawidłowe wyświetlanie postępu odblkowywania na końcu rundy (faulty stats in "EOR- unlock progression"-screen)
Client - Nowy system czat pozwalający na pisanie gdy gracz jest martwy (ale nie na końcu rundy) i zapisujący log mający 100 linijek
Client - Poprawiono funkcjonowanie "Graj Teraz"
Client - Usunięto filtry K/D ratio i Skill Level na tablicy wyników (leaderboards)
Client - Wszystkie punkty, które zdobędziesz będąc martwym zostaną dodane do twojego wyniku
Client - Zredukowane negatywne przyśpieszenie myszki (negative mouse acceleration)
Client - Zawierające więcej informacji powody rozłączenia/kicka

Z najważniejszych (dla mnie) rzeczy: zasłona dymna lub podobne rozwiązanie w helikopterach pozwalające na przerwanie namierzania, sloty z kick na żądanie (VIP), powrót do starej wersji noża, poprawki w obsłudze DX9, likwidacja spawn lag. Jedyne czego będzie mi brakować po tym patchu to trybu "Spectator ".

czyli bedzie lepiej, najprawdopodobniej w tym tygodniu
zauwazyliscie, 3 opcje serverow mieszanych? ^^

djDziadek:
Jak to mawiał mój pradziad z pejsami, jak zobaczę (pomacam) nie uwierzę.

[Yossarian]:
Jak by co, to puszcza pacza jak bedzie gotowy :lol: czyli czekamy  :medit:
http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/1114006-twitter-patch-latest.html#post15133187

ps trza znalezc jakiego emotikona ktory pasuje pod legendarne /juz :lol: / Didzejowskie slowa 'Jak by co, to'


tlumaczenie /KSWEET/

Kolejna wypowiedz na temat oczekiwanego patcha. Patch nie pojawił się zgodnie z tym co było na Twiterze.

Bazajaytee: Nie, nie wypuścimy patcha w piątek. Zawsze wypuszczamy patcha na początku lub w połowie tygodnia, dzięki czemu jeśli stanie się cos zlego mozemy szybko zareagowac (na weekend)

Pytanie: Co różni twoją idee jakości a na przykład firme Valve, gdzie poprawki wydawane są o wiele częściej?

Bazajaytee: Tak naprawdę nie ma wiele znaczących różnic, zależy co jest zmieniane. My, generalnie, staramy się wydawać większe poprawki z większymi zmianami niż z większą ilością zmian, ale ledwo zauważalnymi.

Pytanie: Ludzie tacy jak ja, chcą po prostu wiedziec, jak sprawa poprawki wygladą na teraz, i czy patch wyjdzie jutro (czwartek 20.05 ) czy w następnym (tym) tygodniu.

Bazajaytee: Może pomoże fakt, że ta poprawka zawiera dużo znaczących zmian na których ludziom zależy takich jak rozmowa na chat'cie kiedy jesteś martwy.

Pytanie: Może patch został zapowiedziany za wcześnie?

Bazajaytee: Zgadzam się, nawet więcej - uważam że nie powinniśmy zapowiadać wydania patcha na konkretną date, tylko poinformować was wszystki, że takie prace są prowadzone.

Pytanie: Poważnie, nie powinniście dawać na tym patchu konkretnego terminu, jeśli nie chcieliście wkurzyć sporej ilości PCtowych graczy.

Bazajaytee: Denerwowali by się o wiele bardziej, gdyby gra dostawała zwiechy o wiele częsciej przez niedoprawioną i rwocą się poprawkę. Byłbym jeszcze bardziej zaniepokojony gdybym widział, że ludzie NIE narzekają, co znaczyło by że nie zależy im na tym co ROBIMY. To dziwne, że jeżeli jakąś pracę stawiamy na jakość, i wymaga to sporej ilości czasu, ludzie nieustannie się skarżą tak mocno, by nie było to doprawiane dłużej. Po prostu nie chcę wydawć łątki która uczyni grę niestabilną. Sprawi to, że w końcu i tak wszyscy bedą zadowoleni. Wydaliśmy o więcej poprawek na PC niż kiedykolwiek na konsole więc nie można powiedzieć, że nie dbamy o graczy PC. Aktualizacja pojawi się wtedy kiedy będzie gotowa i stabilna, a nie wcześniej, czy ktoś się na to skarży czy nie.

[Yossarian]:
Do patcha dodana zostanie Zatoka Nelsona Podboj /oraz prawdopodobnie Pustynia Atakama Goraczka jak i Kanal Panamski Goraczka/. Ruskie juz to podiwanili z dice
 :lol: :lol: :lol: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/1126314-new-maps.html


edit: http://32bita.ws/b/izmenenie-v-versii-540001/comment-page-1/#comment-282 no w knocu w jezyku dla tych rozmniejszych z braci bcdwojkowcow :lol:

[Yossarian]:
garsc wiadomosci bardziej uszeregowana http://badcompanytwo.com/news-post/bad-company-2-pc-patch-r8-preview/

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej