Hyde Park > Strefa Wolna

strzelba noob :)

<< < (2/10) > >>

djDziadek:
Z technicznego punktu widzenia wszyscy macie rację i niestety wszyscy się mylicie  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

A co do nicka - faktycznie fajny pomysł a najlepiej dla rodziny - low_PING i hi_PING :) :P

sgt.PifPaf:

--- Cytat: djDziadek w 09 Grudnia 2010, 11:37:56 ---Z technicznego punktu widzenia wszyscy macie rację i niestety wszyscy się mylicie  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

--- Koniec cytatu ---

potwierdzam :)

Ludzie piszecie "mondre" słowa o slugach
a cały problem polega na zwalonym balansie broni

Ja napiszę równie "mondre" słowa o pocisku z karabinu szturmowego - jest tak potężny ze wwalony w korpus też go eliminuje a przynajmniej powinien. Seria 3 czy 6 na 100%

No i jakie ma to przełożenie w balansie broni w grze ?

Odpowiem: żadne

Balans jest zwalony. Strzelba jest za mocna. Może i ma odpowiednie parametry - tylko co z tego skoro wali obszarowo z równa siłą w pewnym promieniu strzału a nie w punkt co przy zwalonych hitboxach daje strzelbom niesamowitą przewagę na krótkich dystansach.
Owszem 1 slug w walce bezpośredniej strzelony w korpus powinien zabić, taka charakterystyka broni. Ale 3-5 pocisków szturmowca też. Tymczasem często strzelam do stojącego do mnie tyłem wroga - walę w niego te 6 pocisków on sie odwraca i babach ze strzelby. Paranoja ! A tu jeszcze zwiększają dmg strzelb na krótkim dystansie :lol:

Zajeliby się pływającymi hitboxami.

Wczoraj pograłem Saigą - nie musiałem specjalnie celować ot waliłem gdzieś tam w kierunku wroga. za nim, przed nim, nad nim - obojętne jak, padał... nie podoba mi się to, nie będę tak grał.

i... nie strzelba NOOB tylko strzelba HERO

[Yossarian]:
Tak samo jest z nie-strzelbami, wale do goscia z bliska, prawie ma usasa w zebach 4,5-6 pociskow, a ten pistolecikiem lub innym m416 trach mnie i leze...
Wale z np f2000 w goscia dEupe, krew bryzga, poprawiam nozem i nic, w koncu ktos z kilkudziesieciu metrow od nas, powala go... :rotfl: str6 moj skrin: http://www.forum.grupabrowar.pl/index.php/topic,248.75.html

A tak poza tym: gram w zwarciu z przeciwnikiem/close combat = obrzyn (dla mnie to najoczywistsza forma gry :gun ), jesli mam ochote pograc i przykampic = karabinki szturma i medyka kosiarki.
:browar:

Gelert:

--- Cytat: sgt.PifPaf w 09 Grudnia 2010, 12:52:13 ---Balans jest zwalony. Strzelba jest za mocna. Może i ma odpowiednie parametry - tylko co z tego skoro wali obszarowo z równa siłą w pewnym promieniu strzału a nie w punkt co przy zwalonych hitboxach daje strzelbom niesamowitą przewagę na krótkich dystansach.
--- Koniec cytatu ---

Pif, jeszcze się taki nie narodził, co by każdemu dogodził, ze śrutówki jak walisz, to też nie musisz specjalnie celować, wystarczy abyś lufę obrócił w odpowiednim kierunku,  masz wyeliminować przeciwnika, a w życiu nawet strzał ze śrutówki w stopę to czyni :)

także więcej luzu, bo tak jak pisałem, to że dla Ciebie i Twojego kompa wygląda tak, jakbyś w kogoś walił, nie oznacza że dla serwera tak jest
 :piwo:

sgt.PifPaf:
Gelert, jeszcze się taki nie narodził, co by każdemu dogodził, z karabinu szturmowca  jak walisz, to też nie musisz specjalnie celować, wystarczy abyś lufę skierował w korpus przeciwnika,  masz wyeliminować przeciwnika, a w życiu nawet strzał z broni szturmowej w stopę to czyni

także więcej luzu, bo tak jak pisałem, to że dla Ciebie i Twojego kompa wygląda tak, jakbyś w kogoś walił, nie oznacza że dla serwera tak jest - co daje olbrzymią przewagę strzelbom



O BALANS TU CHODZI !!![/b][/size]

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej