Autor Wątek: Battlefield 3  (Przeczytany 130848 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 11.0 Firefox 11.0
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #510 dnia: 26 Marca 2012, 13:23:50 »
info o patchu PL:
http://battlefield3polska.pl/?page=readarticle&id=545

duzo tego, fragment:
GÓLNE  POPRAWKI  ROZGRYWKI

    - Gracz nie powinien już otrzymywać obrażeń podczas upadku/zeskoku z niewielkich wysokości.

    - Szybsza reakcja zmiany pozycji z „leżącej” na „stojącą”, dając większe szanse ucieczki przed granatem oraz podczas ostrzału.
    -Naprawiono sytuacje, które uniemożliwiały reanimację gracza.
    - Redukcja czasu zanikania czarnego ekranu w czasie odrodzenia. Zanikanie jest konieczne dla prawidłowego przesyłania strumieniowego podczas odradzania się ale została znacznie zmniejszona.
    -Zwiększono ochronę podczas odradzania się od 1 sek do 2 sekund. Ochrona będzie natychmiast wyłączona, jak tylko gracz wykona ruch ( krok w przód, tył, lewo, prawo ) lub zacznie strzelać.
    -Ochrona podczas odradzania się nie będzie wyłączona gdy gracza będzie się rozglądać wokół siebie stojąc w miejscu.
    -Szybsze przechodzenie w tryb ognia celowanego i „odzyskanie” dokładności podczas celowania. Strzelając, podczas przechodzenia w tryb ognia celowanego, zwiększa ryzyko oddania niecelnych strzałów. ???
    -Zwiększono odrzut i zmniejszono celność gdy gracz używa tłumika.
    - Naboje do strzelby Buck ( śrutowa ) i Flechette ( strzałkowa )  mają teraz mniejszy efekt  tłumiący dźwięk wystrzału w średnim i długim zasięgu.
    -Poprawiono poziom zadawanych obrażeń przez amunicję Buck ( śrutowa ) i Flechette
    ( strzałkowa ) aby zrównoważyć je z innymi bronami.
    -Poprawiono dźwięki wystrzału.44 Magnum, .357 Magnum,  i Type88
    - Próbując kucnąć (np. leżąc) sprint będzie przerwany
    -Zwiększone przygwożdżenie
    - Spadochrony będą szybciej reagować na skręty i zwroty
    -Przełączanie z podstawowej broni do broni osobistej i z powrotem zajmuje teraz mniej czasu.
    -Zwiększenie efektywności specjalności „Kamizelka”.
    -Poprawiono dwójnóg, gracze nie mogą już rozstawiać dwójnogu w miejscach wyższy niż poziom brody.
    -Dwójnóg powinien teraz zachowywać się bardziej realistycznie podczas rozstawiania na obiektach takich jak samochody i skały.
    -Naprawiono kilka problemów związanych z przeskoczeniem niektórych przeszkód.
    - Teraz wystarczą dwa „cięcia” nożem aby zabić przeciwnika w pozycji, w której wykonanie animacji zabicia nożem tzw. „Takedown” nie jest możliwe.
    -C ram broń przeciwlotnicza jest teraz zaliczana do broni stacjonarnych i będziemy otrzymywać odznaczenia za walkę nią.

POPRAWKI  DLAPOJAZDÓW

    - Zdobywane punkty przy pomocy odrzutowcaA10 będą teraz prawidłowo przyznawane.
    -Jeden strzał z działa czołgu bądź RPG/SMAW natychmiast zniszczy odrzutowce, śmigłowce uderzeniowe i  helikoptery transportowe.
    -Zwiększono obrażenia broni podstawowej w lekkich pojazdach bojowych zadawanych
    w przód i bok pancerza innym pojazdom bojowym. Oznacza to przede wszystkim o jeden strzał  mniej w przód oraz jeden celny strzał w bok może spowodować unieruchomienie pojazdu.
    -Nieznacznie zmniejszono szybkość naprawy przy użyciu narzędzi naprawczych.
    -Zwiększono obrażenia zadawane przez wyrzutnie TOW dla pojazdów opancerzonych.
    -Zwiększono szybkostrzelności  minimalne obrażenia dla ciężkiego karabinu maszynowego zamontowanego w czołgu.
    -Zwiększono obrażenia.50calHMGszadawane  największej odległości.
    - Zwiększono obrażenia palnika i robota saperskiego wobec żołnierzy i pojazdów.
    -Usunięto błąd podczas namierzania dwóch pobliskich celów, nie będzie  już na przemian namierzać celów. Dotyczy to wszystkich broni namierzających i znaczników laserowych.
    -Zwiększono obrażenia Javelin i Igła/Stinger dla celów oznaczonych znacznikiem laserowym.
    - zwiększenie obrażeń Javelin bez oznaczenia przez znacznik laserowy zadawanych dla MBTs ( lekkich pojazdów opancerzonych ) po trafieniu w tył oraz bok pojazdu.
    - Krótszy czas namierzania celów oznaczonych laserowo.
    - Wszystkie pociski naprowadzone laserowo mogą być zmylone przez flary.
    - Zwiększony zasięg namierzania (rakiety P-Z) dla odrzutowców przy użyciu znacznika laserowego.
    -Zmniejszono czas namierzania (rakiety P-Z)dla odrzutowców aby uczynić je bardziej skutecznymi przeciwko celom naziemnym.
    -Zmniejszono czas namierzania(rakiety naprowadzane)dla odrzutowców aby uczynić je bardziej skutecznymi przeciwko pojazdom latającym.
    - Flary nie będą  już  rozpraszać namierzania, będą działać tylko na rakiety.
    - Flary będą teraz bardziej skuteczne przeciwko wystrzelonym rakietom, zwłaszcza w helikopterach.
    - Flary w odrzutowcach i helikopterach będą ponownie gotowe do użycia po upływie 11 s.,
    z wyjątkiem strzelca (dotyczy heli), czas do ponownego użycia pozostaje taki sam(20 s.)
    -Rakiety przeciwlotnicze są teraz skuteczniejsze i trudniej jest przed nimi uciec.
    - Rakiety przeciwlotnicze nie będą już zabijały pilota po trafieniu, przed zniszczeniem pojazdu.
    - Rakiety przeciwlotnicze nie powinny się detonować przed uderzeniem w cel jeśli nie zostaną użyte  Flary/ECM.
    - Zmniejszono obrażenia zadawane odrzutowcom  przez rakiety przeciwlotnicze do 45%.
    -Zwiększono szybkość wystrzelenia rakiet przeciw lotniczych w SU-35, teraz powinna być taka sama jak w pozostałych samolotach
    -Igla i Stinger będą teraz namierzać szybciej i jednym trafieniem unieruchamiać, ale zostanie zmniejszony ich zasięg namierzania. Pozwoli to na skuteczną obronę, ograniczając całkowitą dominację w powietrzu
    -Zwiększono szybkość namierzania rakiet przeciwlotniczych śmigłowca, aby poprawić zdolności obronne helikopterów przeciwko odrzutowcom.
    -Nieznacznie zmniejszono obrażenia działka w odrzutowcach  przeciwko odrzutowcom. Obrażenia są  już tylko nieznacznie wyższe niż było na początku.
    -Zwiększenie obrażeń RPG i SMAW dla odrzutowców.
    -Rakiety naprowadzane będą tylko śledzić cele naziemne, takie było wcześniejsze założenie. (GuidedRocketswillnowonlytrackgroundtargets, as originally intended.)
    -Zmniejszono bezpośrednie obrażenia zadawane przez strzelca w śmigłowcu dla pojazdów opancerzonych.
    - Działko w helikopterze powinno działać poprawnie.???
    -Poprawiono celność wszystkich rakiet w śmigłowcu.
    -Lekko zwiększono obrażenia śmigłowca szturmowego zadawane piechocie i śmigłowcom przy pomocy rakiet FFAR.
    -Dodatkowe poprawki zostały dokonane wobec pocisku TV, aby zapobiec po jego wystrzeleniu, „wysadzeniu” strzelca z pojazdu.
    - Poprawiona została sterowność w Mi28.
    -Naprawiono błąd, w Mi28 z niepoprawnie działającym celownikiem podczas używania kierowanych rakiet.
    -Poprawiono dokładność działka Mi28, aby upodobnić ją do działka w AH1.
    -Wzrost obrażeń dla bezpośrednich trafień pociskami APFSDS dla IFVs. ( lekki pojazd opancerzony )
    - Zmniejszenie czasu namierzania pociskami naprowadzanymi dla IFV. ( lekki pojazd opancerzony )  aby uczynić je bardziej skutecznymi.
    -Miniguny w LittleBird  i strzelec helikoptera będą teraz szybciej niszczyć zaparkowane samochody.
    - Zwiększono siłę eksplozji samochodów i innych „obiektów” mogących wybuchnąć.
    - Śmierć w wyniku eksplozji samochodu lub innego obiektu, który wybuchł jest teraz punktowana dla gracza, który spowodował eksplozję.
    -Poprawiono w  F35 środek ciężkości, silnik Hoover jest bardziej stabilny, podczas lotu poziomego, we wszystkich trybach lotu.
    - Aktualizowano F35 system uzbrojenia aby był zgodny z pozostałymi odrzutowcami.
    -W F35 silnik Hoover będzie uruchamiał się na niskich wysokościach, będzie tak dopóki lot do przodu  nie zostanie wznowiony, nawet jeśli osiągniemy dużypułap wysokości.
    - Podczas wyskoczenia z F35 i SU35 nie będzie się to kończyło śmiercią gracza, teraz będzie prawidło się „katapultował”.
    -Zmieniono Kornets na TOW launchers na Wake Island,  przeniesiono pozycję
    AAV- Amtrac na bardziej dogodną.
    -Naprawiono kilka błędów pojazdów powietrznych, które przy dużej prędkości podczas kolizji z obiektami nie odnosiły żadnych obrażeń.
    -Gracze nie będą już otrzymywać „samobójstw” lub „zabójstwa w zespole”, jeśli rozbiją swój pojazd (śmierć jest wystarczająca karą).
    -MAV nie będzie już niszczyć pojazdów, w które uderzał, jeśli uderzy w pojazd zostanie zniszczony.
    - Podczas kolizji odrzutowca z śmigłowcem oba pojazdy zostaną zniszczone.
    -Możesz teraz „dostrzegać” wrogich żołnierzy z robota saperskiego EOD.
    -Większa celność dla działek AA i spadek celności podczas strzelania serią ciągłą.
    -Zmniejszono obrażenia zadawane przez działka AA (zarówno mobilnych jak
    i stacjonarnych) dla piechoty.
    -Cram jest teraz prawidłowo zaliczana jako broń stacjonarna.
    -CRAM i Pantsir( działka przeciwlotnicze stacjonarne) posiadają teraz radar.
    -Poprawa dźwięku trafień aby pomóc graczom lepiej poznać liczbę zadawanych obrażeń dla pojazdu.???
    - W A10 gaśnica powinna teraz działać prawidłowo. Unieruchomione pojazdy mają teraz większą zwrotność, aby uciec/ukryć się po unieruchomieniu.???
    - Celownik w T90 teraz dokładniej przedstawia trajektorię wystrzału z głównej broni.???
    - Ustawienie w opcjach po przez kliknięcie bądź przytrzymanie przycisku aby przybliżyć, działa również dla żołnierzy obsługujących KM w jeepach, działka w helikopterach transportowcy, łodziach  i w IFVs ( lekkich pojazdach opancerzonych ).
    - AAV- amtrac posiada teraz przybliżenie i kamerę 3os.  podczas korzystania z działka.
    -Poprawiono kontrolę wieżyczki w AAV-amtrac, aby była bardziej przydatna, gdy pojazd jest w ruchu.
    - WZ11w radar powinien działać poprawnie albo będzie poprawnie pokazywane na radarze.???
    -Poniżej Radar będzie teraz również zapobiegać blokady z Stinger i rakiet Igl.???
    -Dodano klaksony do wszystkich samochodów.
    - Czołgi nie mogą już wjeżdżać do wody i przejeżdżać przez lagunę na Wake Island.

BRONIE

Bronie zostały zmienione w nich min.. odrzuty, magazynki,  obrażenia przez nie zadawane wprowadzono dosyć spory balans, aby dostosować każdą broń indywidualnie.

    AS Val otrzymał rozszerzony magazynek, Odblokujemy go teraz zabijając 200 wrogów
    Zmniejszono odrzut karabinu snajperskiego SKS, zwiększono też dla niego obrażenia zadawane z bliskiej odległości
    Poprawiono celność dla karabinu maszynowego PKP Pecheng
    Strzelby z amunicją odłamkową będą teraz zadawały mniejsze obrażenia
    M26 Mass z amunicją odłamkową i śrutową będzie teraz skuteczniejszy
    M26 Mass i M320 po podwieszeniu na szynie montażowej może korzystać z celownika laserowego
    Naprawiono usterki animacji gdy używamy karabinu snajperskiego L96 z zamkiem dwutaktowym
    Amunicja 9x39 nie daje już premii za headshoty
    Zwiększono obrażenia zadawane przez amunicję 9x39 na dalszy dystans
     Naprawiono zadawane obrażenia przez AKS74u z dalekiego dystansu
    Zwiększono obrażenia dla amunicji 357 MP REX i .44 Magnum zadawane z większego dystansu
    Półautomatyczna broń nie będzie się już zacinała jeżeli chcemy strzelać szybciej niż broń nam na to pozwala.  Do  niektórych broni musimy się dostosować
    Używając  zamka dwutaktowego strzelając  z bliskiej odległości w klatkę piersiową mamy szansę na zabicie
    Karabiny półautomatyczne snajperskie, szturmowe, maszynowe a także strzelby będą teraz zadawały obrażenia z dłuższego dystansu tak jak powinny . Strzelając w nogi przeciwnika nie będziemy musieli go już dobijać.
    Rozsiew z amunicji strzałkowej i śrutowej został zmniejszony
    Amunicja strzałkowa i śrutowa została zmniejszona w M1014,DAO-12 i Sajga 12. Te strzelby mają przewagę celności nad USAS 12  ale nie są tak dokładne jak 870
    Zredukowano opóźnienie ataku nożem ( muśnięcie). Standardowa animacja będzie odbywała się teraz szybciej.
    Poprawiono szybkostrzelność w USAS 12 i MK3A1 gdy używają amunicji odłamkowej. Wszystkie inne strzelby używające tej amunicji zostały osłabione.
    Poprawiono dokładność w MK3A1 gdy używa amunicji strzałkowej lub przeciwpancernej
    Strzelby wyposażone w amunicje pancerną nie będą już ładowały się automatycznie gdy używamy powiększonego magazynku
    Zmniejszono obrażenia amunicji odłamkowej  gdy strzelamy na dalszy dystans
    Dzięki M26 Mass możemy teraz zdobyć baretkę Strzelba
    Granatnik podwieszony na rosyjskim karabinie będzie się  wyświetlał poprawnie w logu (z czego zabito)
    Naprawiono log z AEK971
    Naprawiono granaty dymne dla granatników, nie powinny już przelatywać przez postacie ani inne obiekty
    M27IAR bez Zmian. M27 to cięższa wersja M416 ma dobre wyniki ale gorzej strzela w biegu.
    RPK 74m zmniejszono odrzut jest teraz stabilniejszy.
    M249 zmieniono odrzut przy rozpoczęciu ostrzału, biegnąc i strzelając teraz będzie trudniej.
    Typ 88 – Zwiększono odrzut i zredukowano znoszenie podczas ostrzału, jest wolny ale za to możemy nim dobrze przycelować
    PKP ma mniejszy odrzut jedynie zmodyfikowano odrzut przy rozpoczęciu strzelania, zwiększono jego obrażenia.
    M60 Zmniejszono odrzut początkowy zwiększono obrażenia,  nie jest tak szybko strzelny jak pozostałe ale jest bardziej sterowny.
    M240B Dodano odrzut początkowy, zwiększono obrażenia nadsterowny.
    QBB-95 zredukowano odrzut, zwiększono obrażenia, przy full auto możemy się zawieść lepiej strzelać po klika naboi.
    Mg36 dodano odrzut początkowy przy rozpoczęciu strzelania.
     870 bez zmian.
    DAO 12 zredukowano magazynek z 12 naboi do 9.
    M1014 Zwiększono szybko strzelność z 200 rpm do 210 rpm. Tutaj tez zmniejszono magazynek z 12 do 9 naboi. Strzelba była bez porównania z USAS 12 i 870 powinna się teraz sprawdzić w walce CQB.
     Sajga 12 zwiększono rozmiar powiększonego magazynka z 8 do 10 naboi. Zmniejszono ilość pocisków w magazynku z 12 do 9. Sajga 12 ma teraz większy magazynek ale jest wolno strzelna, wyróżnia się na tle innych strzelb. DAO 12 ma większy magazynek ale bardzo powolne przeładowanie.
    MK3A1 zwiększono rozmiar magazynka podstawowego z do 8 i 12 dla powiększonego.  Zmniejszono magazynek z amunicją śrutową z 12 do 9 w większości strzelb. Pellet
    MK3A1 ma mniejszą szybkostrzelność ma za to większy magazynek może się równać z USASEM
     USAS 12 Zwiększono odrzut, zmniejszono ilość amunicji w magazynku z 12 do 9. Jest troche bardziej szybkostrzelny niż inne strzelby ale odrzut równoważy użycie różnej amunicji.
    M4A1 bez zmian
    M4 zwiększono odrzut, zmniejszono poziomy odrzut. Używając  ognia przerywanego mamy większa kontrolę nad karabinem niż w przypadku full auto.
    AKS 74u Zmniejszono odrzut początkowy i pionowy. Strzelając na daleki dystans serią karabin staje się trudny do opanowania.
    SG553 Zmniejszono odskok i pionowy odrzut, karabin jest łatwiejszy w opanowaniu na krótki dystans niż G36C. Zmiany powinne być widoczne w stosunku do poprzednich.
    A91 bez zmian.
    G36C Zmniejszono początkowy odrzut
    SCAR-H Zwiększono obrażenia gdy prowadzimy ostrzał na dalszy zasięg a także maksymalny
    G53 Zmniejszono odrzut i wyeliminowano znoszenie oraz odskok.
    QBZ-95B redukcja ognia i odrzutu. Odrzut podobny do A91.
    AK 74m Zredukowano odrzut początkowy i w pionie. Początkowy odrzut wpłynie negatywnie na sterowność.
    M16A3 Bez zmian.
     M16A4 wzrost odrzutu w pionie, zmniejszony odrzut. Strzelając ogniem przerywanym nie powinniśmy odczuć jakiego kol wiek dyskomfortu w używaniu tej broni. Wiadomo Full Auto i już jest gorzej.
    M416 bez zmian.
    AEK 971 zwiększono odrzut początkowy, nieznacznie zmniejszono dokładność ze względu na jego wysoką szybkostrzelność a także duży odskok co jest nie wygodne.
    F2000 zredukowano początkowy odrzut, zwiększono dokładność przy ogniu mierzonym. Z F200 bardzo dobrze można strzelać z biodra.
    AN94 Redukcja pionowego odrzutu. Gracze narzekali, ze po przestawieniu w karabinie ognia na automatyczny odrzut był zbyt wielki. Teraz powinniśmy być zadowoleni.
    G3A3 Zwiększono obrażenia na wszystkich zakresach.
    KH2002 bez zmian
    L85A2 Zwiększono dokładność, zmniejszono znoszenie podczas ostrzału
    FAMAS ekstremalnie szybki z dużym odrzutem.  Mhm jedyną rzeczą jaką twórcy o nim napisali to tylko to, że zmniejszyli magazynek do 25 naboi i karabin jest jednolity na wszystkich platformach. Nic o odrzucie czy szybko strzelności. Zobaczymy w praniu.
    PP2000 Zmniejszono odrzut
    UMP45 Redukcja dokładności podczas używania ognia automatycznego.
    MP7 bez zmian
    AS VAL zwiększono pionowy odrzut, zmniejszono odrzut przy rozpoczęciu strzelania, zmniejszono dokładność ognia w ruchu.
    PDW-R zmniejszono początkowy odrzut.
    P90 zmniejszono początkowy odrzut
    PP19 Nieznacznie zmniejszono początkowy odrzut, zwiększono obrażenia.

Dwójnogi

    Zwiększono dokładność i zmniejszono odrzut dla karabinów szturmowych i  karabinków
    Dwójnóg zapewnia teraz dokładność  taką samą dla wszystkich broni jak na początku dla karabinów maszynowych. Nie ważne czy prowadzimy ogień, obserwujemy dwójnóg stał się teraz bardziej operatywny.
    Rozkładanie dwójnogu zostało zwiększone o 40% - 50 % w zależności od używanej broni.


« Ostatnia zmiana: 26 Marca 2012, 14:50:04 wysłana przez [Yossarian] »
we few, we happy few, we band of brothers

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 11.0 Firefox 11.0
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #511 dnia: 27 Marca 2012, 14:07:37 »
we few, we happy few, we band of brothers

dziq76

  • Gość
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #512 dnia: 27 Marca 2012, 16:39:33 »
yoss po co ci dwie przeglądarki  :rotfl: :rotfl: a może masz i trzy  :P :P :P

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 11.0 Firefox 11.0
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #513 dnia: 28 Marca 2012, 22:22:33 »
Patch dla PC jutro! 29.III
Beep beep! Battlefield 3 update goes live on PC tomorrow: Improved commo rose and minimap, lots of fixes, and new shortcut items live!
http://blogs.battlefield.com/2012/03/beep-beep-battlefield-3-update-goes-live-on-pc-tomorrow-improved-commo-rose-and-minimap-lots-of-fixes-and-new-shortcut-items-live/
we few, we happy few, we band of brothers

Offline djDziadek

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1457
  • Mózg to podstawa.
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 11.0 Firefox 11.0
  • BF 3 GUID: 6b1306ce
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #514 dnia: 31 Marca 2012, 22:48:55 »
Sorry, ale tak zjebany po patchu nie był nawet BC2 - ja sobie daruje, nagle się tirówka okazuje, że mój sprzęt nie daje rady przy niskich detalach - do kurwy nędzy - 25 klatek to jest jakieś jebane przegięcie - niech spierdalają osłu na bambus.


Offline sgt.PifPaf

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 659
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 9.0 MS Internet Explorer 9.0
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #515 dnia: 31 Marca 2012, 23:32:30 »
Nie mierzyłem fps - ale też marudzę często pod nosem ( i na TS'ie - te wszystkie "nieeeemożliwe" ) na swój sprzęt nie biorąc pod uwagę tego, że to może być wina patcha. Teraz już będę. Dziś byłem bliski wyrzucenia BF3 z dysku. Mam dość bycia zabijanym przez postacie stojące tyłem do mnie do których podchodzę wymierzam spokojnie lufę, przez celownik w głowę, będąc od nich w odległości w której mógłbym chyba już używać noża.

Dzisiaj Apofi, i chyba kilka osób jeszcze pojawiały się przede mną znikąd - pusta otwarta przestrzeń i raptem przede mną pojawia się przeciwnik. Z nieba spadł czy co ?

Wcześniej tego nie zaobserwowałem.
X-One X, "jakiś tam" PC-et

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 11.0 Firefox 11.0
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #516 dnia: 01 Kwietnia 2012, 01:00:35 »
znikajace i pojawiajace sie ludziki to nic, pacz-psuj dal nam rowniez mozliwosc obserwacji pojazdow widm, jest helka nie ma helki, nie jednak jest tylko, ze za nami... tak samo z tankami...
swoja droga, tanki teraz sa wytrzymale na ostrzal jak kartony na prase mechaniczna...

dziekujemy bardzo dice...

i tak na koniec: ciekawe kto wymysli te zmiany, np: odrzut broni podstawowej jest wiekszy (i to duzo) od rpg/smaw...
we few, we happy few, we band of brothers

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 11.0 Firefox 11.0
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #517 dnia: 01 Kwietnia 2012, 18:45:02 »
we few, we happy few, we band of brothers

Offline sgt.PifPaf

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 659
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 9.0 MS Internet Explorer 9.0
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #518 dnia: 02 Kwietnia 2012, 13:47:54 »
Gra poleciała w niebyt.

To co się działo po patchu jak dla mnie dyskwalifikuje ten produkt jako grę-zabawkę.

... i wcale nie chodzi mi o zmiany związane z charkterystyką broni - za krótko w nia grałem  ~~ 30-40 godzin aby mogło to mieć dla mnie jakieś  większe znaczenie

ludzie widma, opóżnienia w animacji postaci, coś a'la efekt teleportation patch-hacka... itde, itpe
czasowe problemy w celowaniu w cokolwiek - niby człowiek strzela a Pan Bóg kule nosi - ale kuźwa Bóg Wojny BF3 jest teraz napruty jak stu cieniasów spod mojego sklepu spozywczego z tanim winem
przez kilka minut potrafi być ok - przez kilka nastepnych nawet we własna stopę nie da się trafić ( właże na claya ten wybucha i nic... )
X-One X, "jakiś tam" PC-et

Offline Staaary80

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 1153
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 11.0 Firefox 11.0
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #519 dnia: 02 Kwietnia 2012, 14:24:24 »
E tam Pif, Ty to za impulsywny jestes, wyluzuj, napij sie czegos, zapal i gramy dalej :-)

dziq76

  • Gość
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #520 dnia: 02 Kwietnia 2012, 16:17:26 »
Maruda  :o

Offline sgt.PifPaf

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 659
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 9.0 MS Internet Explorer 9.0
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #521 dnia: 02 Kwietnia 2012, 17:46:37 »
X-One X, "jakiś tam" PC-et

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 11.0 Firefox 11.0
  • BF 3 GUID: 910e9c37
we few, we happy few, we band of brothers

Offline apofi5

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 263
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 11.0 Firefox 11.0
  • BF 3 GUID: 32c6d4a3
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #523 dnia: 03 Kwietnia 2012, 12:10:27 »
Siemka jak wcześniej narzekałem na G$G teraz jest masakra na każdym serwerze po 2 magazynki w ludzi z m16a3 i zero efektu straty między 30-40% to jest totalna katastrofa !!!!! kolejny patch spierdolił grę jak BC2 :hura: :ok:

Offline sgt.PifPaf

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 659
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 9.0 MS Internet Explorer 9.0
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #524 dnia: 03 Kwietnia 2012, 13:00:19 »
wczoraj u nas strzelałem sobie testowo do nieruchomego przeciwnika z m16 ogniem pojedyńczym z dość bliskiej odleglości przez celownik 4x przymierzając w głowę - zginał za 4-6 wystrzałem  ::) (choć za każdym razem trafiałem w cel)
X-One X, "jakiś tam" PC-et