Autor Wątek: Battlefield 3  (Przeczytany 130728 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 12.0 Firefox 12.0
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #570 dnia: 15 Czerwca 2012, 10:33:32 »
to znaczy: w broniach w ktorych animacja byla dluzsza od ladowania, lub krotsza od ladowania, odpowiednio obie te opcje wydluzono lub skrocono, aby efekt koncowy byl rowny, czyli abys nie widzial np na killcam ze ubija Ciebie gostek przeladowujacy swoja bron, i abys sam nie wkur..... sie, ze przeladowales i nie mozesz strzelic

edit:
ponadto: w broniach w ktorych przeladowanie bylo zbyt dlugie, skrocone je i w tych gunach w ktorych bylo ono zbyt krotkie, wydluzono je, pozostawiajac animacje w spokoju, poniewaz jest odpowiedniej dlugosci

i...
« Ostatnia zmiana: 15 Czerwca 2012, 10:55:28 wysłana przez [Yossarian] »
we few, we happy few, we band of brothers

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 12.0 Firefox 12.0
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #571 dnia: 16 Czerwca 2012, 14:53:40 »
Oto lista potencjalnych napraw w przyszłej łatce o której napisał Alan Kertz na Battlelogu. Zbieraliśmy informację z Battleloga, Symthica, Reddita, Twittera i wielu innych miejsc. Jak zwykle, nie jest to oficjalna lista, nie gwarantujemy, że takie zmiany nadejdą. Obecnie nie widzę żadnych istotnych powodów do zmiany balansu broni w dodatku Close Quarters (Walka w Zwarciu).

Jedyną bronią, która może być OP (Over-Powered) / UP (Under-Powered) jest M417. Moim zdaniem broń ta działa zgodnie ze swoim przeznaczeniem: świetna do średniego zasięgu, która posiada bardzo dobrą celność na długie dystanse podobnie jak MK11 czy SVD oraz gorszą mobilność niż SKS.

Dodatkowo, dyskusja na temat asysty celowania zmieniła się w bardzo interesującą, aczkolwiek znalazłem wielu graczy, którzy twierdzili, że asysta celowania powinna być zezwolona czy też nie. Gracze sugerowali, że spamowanie przycelowania wspomaga asystę celowania po łatce, jednak łatka zmieniła tylko jak asysta ma pomagać graczowi kiedy stoi i celuje do ruchomego celu, a nie jak asysta celowania działa kiedy gracz przybliża. Wielu graczy pokazuje filmiki na który prezentują spamowanie przybliżenia i faktycznie: celownik sam naprowadzał się na cel (co jest chyba normalne, po to zaprojektowano tą asystę), a gracz będzie musiał zrobić resztę.

W rzeczywistości filmiki demonstrowały system, który realizuje cele dla których został zaprojektowany. W końcu, kilku graczy zaczęło martwić się o snajperów, którzy grają z taktyką "quick-scope", że zaczną używać spamowania przybliżenia, jednak celowniki powyżej 4x na wszystkich broniach pozwalają na taktykę "quick-scope", ale bez asysty - gracz musi wykazać się umiejętnościami i celować samemu. Zauważyłem, że jest to gorący temat dla graczy z dużymi umiejętnościami i czuję też, że nowe ustawienia asysty celowania dostarczy wystarczające wsparcie dla graczy bez eliminowania elementu umiejętności.

Lista zmian:

*Zmieniono czasy przeładowań u kilku broni, by lepiej pasowały do swoich animacji i balansu rozgrywki. Większa część tych broni w trakcie rozgrywki miała lekko przesuniętą synchronizację przeładowania ze swoją animacją, mówiąc wprost - gracz mógł strzelać jeszcze przed zakończeniem animacji przeładowania, albo musiał czekać po zakończeniu animacji. Głównie jest to kosmetyczna zmiana (w granicach 0.1 sek); jednak dla wielu broni (M416, F2000, FAMAS, KH2002, MK3A1, JNG90, MG36 QBU-88, SVD, Pecheneg, SCAR-H, AN-94) powinno to polepszyć wydajność broni.
*Krótkie i długie przeładowanie zredukowane: SCAR-L, AEK-971, F2000, AN-94, AK-74, PP2000, G3A3, SKS, MG36, JNG-90, MK3A1, SCAR-H, SVD, QBZ-95B;
*Długie przeładowanie zredukowane: AUG A3, 44 Magnum, KH2002, Pecheneg, L85A2, QBB-95, M1911, MP7, M4A1;
*Krótkie przeładowanie zredukowane: FAMAS, M39 EBR, M416, PP-19, QBU-88;
*Krótkie i długie przeładowanie powiększone: ASVal;
*Długie przeładowanie powiększone: P90;


*Karabiny maszynowe zasilane taśmą nabojową są teraz bardziej celne, kiedy gracz stoi oraz kiedy strzela z przybliżeniem: M240, M249, Type88, and Pecheneg;
*Powiększone obrażenia w bliskim kontakcie dla UMP, ale zredukowane obrażenia ponad zasięg broni. UMP jest dosyć dobre w bliskim kontakcie, ale gorsze w porównaniu z PP2000na dłuży zasięg.
*Powiększone obrażenie na długi dystans dla PP2000, zmieniona cecha: broń średniego zasięgu, PDW z małym odrzutem.
*Zredukowano obrażenia i zasięg dla M93R. M93R podobne jest teraz do M9/MP443. Odrzut został zredukowany dla dokładniejszych serii kosztem zredukowania obrażeń.
*Powiększona szybkostrzelność oraz zredukowany czas przeładowania dla MP412 REX co skutkuje lepszą wydajnością w bliskim kontakcie niż 44. Magnum.
*SG553: Odrzut horyzontalny zredukowany dla lepszego kontrolowania broni.
*MG36: Odrzut wertykalny zredukowany dla lepszego kontrolowana broni.
*M416: Odrzut horyzontalny, wertykalny oraz przy pierwszym strzale zredukowany by odróżnić tą broń od M16A3.
*44. Magnum: szybkostrzelność zredukowana przy strzale z biodra by pokazać siłę strzału oraz odróżnić broń od MP412 REX.
*M16A3: Nieznaczny wzrost wszystkich odrzutów (V,H,FF).
*M4A1: Nieznaczny wzrost wszystkich odrzutów (V,H,FF).
*G36: Nieznaczne zredukowanie odrzutu wertykalnego oraz przy pierwszym strzale.
*Powiększone premie przewidziane przez dwójnóg: F2000, G3A3, M27, M416, Pecheneg, Type88, FAMAS, MG36;
*Dodano strzał serią dla M5K;
*Lekko zredukowano premie zasięgową dodawaną przez ciężką lufę dla karabinów maszynowych 5.56mm, 5.45mm, 6.5mm.
*Lekko zredukowano karę zasięgową dodawaną przez tłumnik dla karabinów maszynowych, lekkich karabinów maszynowych 5.56mm, 5.45mm, and 6.5mm.
*Lekko zredukowano karę zasięgową dodawaną przez tłumnik dla SCAR-H.
*Lekko powiększony promień obrażeń maksymalnych dla M320 LVG 40mm. Całościowy poziom obrażeń i zasięgu został taki sam.
*Naprawiono problem z ciężką lufą dla SCAR-L, która nie powiększała odrzutu kiedy gracz strzelał z przycelowaniem w pozycji stojącej.
*Naprawiono problem z myśliwcami, które nie otrzymywały premii za wskazanie celu znacznikiem laserowym.
*Naprawiono problem z podwieszanym M320 do AUG'a, który charakteryzował się niepoprawną, zbyt dużą prędkością pocisku.

*Naprawiono problem z broniami w śmigłowcu, które nie mogły zniszczyć paczek medycznych i amunicyjnych poprzez obrażenia rozbryzgowe.
*Powiększone obrażenia przeciwko piechocie, myśliwcom i śmigłowcom dla rakiet wystrzelonych z myśliwców i śmigłowców.
*Powiększone obrażenia przeciwko myśliwcom i śmigłowcom dla strzelca śmigłowców i pojazdów.
*Lekko powiększone obrażenia przeciwko piechocie dla rakiet, rakiety są znacznie mniej skuteczne niż karabiny maszynowe zamontowane na czołgach, co czyni je niezwykle słabe. Rakiety powinny być skuteczne przeciwko pojedynczej piechocie, ale nie być przy tym OP (Over-Powered).

http://www.battlefield3polska.pl/index.php?page=readarticle&id=669
we few, we happy few, we band of brothers

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 12.0 Firefox 12.0
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #572 dnia: 23 Czerwca 2012, 00:27:59 »
Premium exclusive Double XP event June 23-24
Who: Exclusive to Premium members only
Formats: All
Servers: Any ranked
Game modes: Any
Maps: Any (Base game, Back to Karkand, and Close Quarters)
What: Double everything
When: See table below

PDT timings (Los Angeles)
Event starts Saturday 23, 07:01
Event ends Monday 25, 06:59

Event start times
Los Angeles – June 23 – 00:01:00
Stockholm – June 23 – 09:01:00
Paris – June 23 – 09:01:00
New York – June 23 – 03:01:00
Tokyo – June 23 – 16:01:00
Moscow – June 23 – 11:01:00

http://mp1st.com/2012/06/18/incoming-battlefield-3-premium-exclusive-double-xp-weekend-event/
we few, we happy few, we band of brothers

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 13.0.1 Firefox 13.0.1
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #573 dnia: 29 Czerwca 2012, 09:08:49 »
July 2-8 for Premium members, July 2-4 for non-Premium members
http://battlelog.battlefield.com/bf3/pl/forum/threadview/2832654348092948744/1/
 :0m
we few, we happy few, we band of brothers

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 13.0.1 Firefox 13.0.1
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #574 dnia: 04 Lipca 2012, 09:25:56 »
we few, we happy few, we band of brothers

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 13.0.1 Firefox 13.0.1
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #575 dnia: 06 Lipca 2012, 15:06:31 »
we few, we happy few, we band of brothers

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 13.0.1 Firefox 13.0.1
  • BF 3 GUID: 910e9c37
« Ostatnia zmiana: 09 Lipca 2012, 15:09:29 wysłana przez [Yossarian] »
we few, we happy few, we band of brothers

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 13.0.1 Firefox 13.0.1
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #577 dnia: 10 Lipca 2012, 11:21:33 »
http://www.youtube.com/watch?v=CINIhxJlyig
dodatki dla premium


End Game, by MAZAHAKA1337
« Ostatnia zmiana: 10 Lipca 2012, 14:17:44 wysłana przez [Yossarian] »
we few, we happy few, we band of brothers

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 13.0.1 Firefox 13.0.1
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #578 dnia: 10 Lipca 2012, 15:07:32 »
we few, we happy few, we band of brothers

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 13.0.1 Firefox 13.0.1
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #579 dnia: 11 Lipca 2012, 18:38:34 »
we few, we happy few, we band of brothers

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 13.0.1 Firefox 13.0.1
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #580 dnia: 14 Lipca 2012, 00:49:42 »
we few, we happy few, we band of brothers

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 13.0.1 Firefox 13.0.1
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #581 dnia: 14 Lipca 2012, 21:44:24 »
http://www.youtube.com/watch?v=AaSbMqovXJg&feature=g-all-u bug na bugu bugiem poganie, wasze metro, metrosexualni... 2:38 spawn na dachu budynku...
we few, we happy few, we band of brothers

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 13.0.1 Firefox 13.0.1
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #582 dnia: 17 Lipca 2012, 09:55:03 »
http://www.youtube.com/watch?v=91V05HXl2xw&feature=relmfu
gdyby ktos jeszcze nie wiedzial: zakup preordera nowego moha, daje nam miejsce w becie bf4 (IMO wyjdzie na jesieni 2013).
we few, we happy few, we band of brothers

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 13.0.1 Firefox 13.0.1
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #583 dnia: 18 Lipca 2012, 15:27:47 »
http://www.youtube.com/watch?v=wapDDxuvhCg   <------- Sily Pancerne gameplay


Już oficjalnie: Największa mapa w historii:
Bandar Desert, w dużym podboju,  będzie mieć długość prawie 2 kilometrów z bazy US do bazy RUS, nie wliczając do tego pasów startowych dla myśliwców na samym końcu mapy. To dłuższa mapa od Fushe Pass z Battlefield 2.

Dla porównania, Kaspijska Granica ma długość 1,1 km z bazy US do bazy RUS - różnica 800 metrów długością i szerokością od Bandar Desert. Licząc dystans między odrodzonymi myśliwcami po dwóch stronach daje 2,4 km długości na mapie Bandar Desert. Od najbliższej do najdalszej flagi dystans liczony jest w ok 1200 metrach. Na Kaspijskiej Granicy odległość ta była w granicach 400 m.

Kiedy Battlefield 3 został wydany (w październiku 2011), ja i wielu innych projektantów zostało przydzielonych do grupy Operacyjnej Producenta Bjorna Johnssona. Chciał wiedzieć czy mamy jakieś pomysły na trzeci dodatek do gry, który miałby się skupić na czymś więcej niż tylko piechota w dodatku "Walka w zwarciu".

Ja i moi koledzy przedyskutowaliśmy już jak świetnym pomysłem byłoby odtworzenie map Atacama Desert i Arica Harbor z gry Battlefield: Bad Company 2 implementując w nie silnik Frostbite 2. Nawet wtedy, kiedy byłem projektantem tych map, z chęcią zobaczyłbym jak Frostbite 2 zmieniłby ich wygląd. Zauważyłem, że wielu fanów nie zostało rozpieszczonych mapami wielkością przypominającym mapy z Battlefield 1942 czy Battlefield 2 (El Alamein i Fushe Pass).

http://battlelog.battlefield.com/bf3/pl/forum/threadview/2832654625130520284/
« Ostatnia zmiana: 18 Lipca 2012, 15:32:40 wysłana przez [Yossarian] »
we few, we happy few, we band of brothers

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 14.0.1 Firefox 14.0.1
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #584 dnia: 19 Lipca 2012, 15:35:30 »
http://www.youtube.com/watch?v=wAWGDpVNDZ4
Battlefield 3 - Armored Kill
we few, we happy few, we band of brothers