Nie zauważasz tendencji do ograniczania liczby klas i tworzenia superuniwersalizmów ?
Assault/Medic , pierwsza jaskółka łamania konwencji klas i droga w odwrotnym kierunku do pierwowzoru, oraz odwzorowania realizmu.
"połączone klasy pozwolą graczom lepiej dostosować się do pola bitwy" co generuje pytanie po co klasy z "unikalnymi "cechami".
Po co te półśrodki skoro można pozbyć się w ogóle klas ?
Dla mnie te zmainy serwowane pipetka po kropelce sa irytujące i nie`zrozumiałe.
I wygląda mi na to że firma z każdej zmiany chce zrobić hiper nowośc i ściągnąc kasę za duperelę tak naprawdę.
Pewnie jestem kontrowersyjny w swoich wypowiedziach, ale patrze pod innym kątem, praktycznym.
Chyba jestem zbytnim ortodoksem jak na nowe trendy i wzje przeinaczania realizmu i rozwiązań "ulepszczowych", które mają "wzbogacać" grę ;D
Jak np. C4 dla snajpera , taki pluszowy komandos z długa lufą
W BF2 nagilnali (co można było jakoś zrozumieć), teraz zaczynają przeginać i iść wyraźnie w stronę SF.
Ale...kłade laske, duże mapy, pojazdy, min 64 graczy,można leżeć i styka.
Tylkoi niech nie pieprza na boga o realiźmie