Autor Wątek: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad  (Przeczytany 8504 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Duqq

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • OS:
  • Windows Vista Windows Vista
  • Browser:
  • Opera 11.50 Opera 11.50
Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
« dnia: 05 Lipca 2011, 23:16:10 »
Na tą grę długo czekam, a wyjdzie już 30 sierpnia! Jako, że wole strzelanki z okresu II WŚ od tych współczesnych, więc dla mnie rewelacja. Szczególnie, że gra prezentuje wyższy poziom trudności.  No i Staliningrad...  CUDO! Wspaniale będzie się poczuć jak radziecki soldad łąjący tyłki Niemcom, a już w ogólę jak zrobią mod z walk o Pacyfik i będzie się mozna wcielić w marine i kopać tyłki żółtkom na Iwo Jimie to już w ogóle będzie rewelka :)) Planuje ktoś jeszcze poza mną w to grać?:)

Tutaj zapowiedź z GOL i gameplay:

"Druga Czerwona Orkiestra podąża ścieżką wytyczoną przez pierwowzór. „Jedynka” była komercyjną i odpowiednio rozszerzoną wersją popularnego moda. Niski budżet i przestarzała grafika nie przeszkodziły jej w pozyskaniu oddanej społeczności fanów. Do dzisiaj sprzedano ponad pół miliona egzemplarzy, co pokazuje wyraźnie, że wciąż istnieją gracze preferujący wysoki poziom trudności oraz realizmu nad łatwą i przyjemną rzeź oferowaną przez takie tytuły jak seria Call of Duty. Dzisiaj studio Tripwire Interactive jest znacznie większe niż w 2006 roku, gdy wychodziło pierwsze Red Orchestra. Zespół ma za sobą spory sukces Killing Floor, spróbował również swoich sił jako wydawca przy okazji The Ball. Teraz, po pięciu latach, twórcy powracają z pełnowymiarową kontynuacją swojego najbardziej znanego projektu. Dostaniemy grę nieodstającą wizualnie od współczesnych standardów, a jednocześnie wciąż wierną zasadom, które legły u podstaw pierwowzoru.

Pod koniec czerwca wziąłem udział w Prague-n-Play 2011, czyli kolejnej edycji cyklicznej już imprezy organizowanej przez rosyjską firmę 1C. Na miejscu miałem okazję wypróbować szereg nadchodzących gier tego wydawcy. Wśród nich znalazło się sporo całkiem obiecujących tytułów, ale żaden nie zrobił na mnie takiego wrażenia jak właśnie Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad. Jest to strzelanka nastawiona głównie na tryb wieloosobowy, dlatego konieczne było zapewnienie nam licznych partnerów do zabawy. W tym celu posłużono się amerykańskimi testerami, którym nakazano potraktować nas ulgowo. Nie przeszkodziło im to jednak w kompletnym wdeptaniu w ziemię zgromadzonych w stolicy Czech redaktorów.

Red Orchestra 2 to rekonstruująca oblężenie Stalingradu pierwszoosobowa taktyczna strzelanina. Twórcy położyli nacisk na realizm, ale zrobili to z głową, dzięki czemu wzbogaca on rozgrywkę o interesujące mechanizmy i czyni całość znacznie bardziej grywalną. Dobrze ilustruje to system korzystania z uzbrojenia. Nigdy nie wiemy, ile jeszcze mamy załadowanych naboi – chcąc się tego dowiedzieć, musimy fizycznie to sprawdzić. Prowadziło to do wielu sytuacji, gdy stawałem oko w oko z wrogiem i nagle okazywało się, że jeden z nas ma pusty magazynek. Doskonałym pomysłem jest też trwające około sześciu sekund opóźnienie w informowaniu o zabiciu nieprzyjaciela. Dzięki temu najczęściej nie mamy pojęcia, czy udało nam się pozbawić wroga życia, i chwile po strzale pełne są napięcia. Gra posiada również wykonany z głową system osłon. Po podejściu do ściany wystarczy nacisnąć jeden klawisz, a nasza postać „przyklei” się do przeszkody. Stamtąd możemy wychylać się na wszystkie strony, pozostając cały czas w perspektywie pierwszej osoby. Jeśli nie chcemy wystawiać ciała na ewentualny ostrzał nieprzyjaciół, pomocne może okazać się strzelanie na ślepo, pozwalające odstraszyć zbliżające się siły wroga. Oczywiście wszystko to dotyczy lekkich karabinów i pistoletów. Chcąc w pełni wykorzystać moc ciężkiego karabinu maszynowego, musimy go najpierw rozstawić, na przykład w oknie czy na murze.

Gra nie oferuje pełnej destrukcji terenu, ale jednocześnie elementy lokacji nie zapewniają stuprocentowej ochrony. Ciężki kaliber nie ma większych problemów z przebiciem się przez drewno czy cienkie murowane ściany. Nie zapomniano też o fizyce kul, toteż próbując trafić kogoś z dużej odległości, trzeba wziąć poprawkę na to, że linia lotu pocisku opada wraz pokonywanym dystansem, co jest kluczowe, zwłaszcza gdy gramy snajperem. Podobnie realistyczny jest system obrażeń, powodujący, że najczęściej umiera się po jednym trafieniu. Nie ma mowy o żadnej regeneracji, a jeśli kula nie pozbawi nas życia od razu, to sprawę załatwi utrata krwi, o ile nie obandażujemy rany. Wszystko to łącznie tworzy grę, która wymaga porzucenia przyzwyczajeń z większości innych FPS-ów. Żołnierze radośnie biegający po mapach szybko pożegnają się z tym światem. Zamiast tego zabawa polega na korzystaniu z każdej możliwej osłony, pełnych napięcia sprintach z jednego miejsca na drugie i współpracy drużynowej. Innymi słowy, kluczem do sukcesu jest zachowywanie się jak prawdziwi ludzie biorący udział w bitwach w tamtych czasach. Wrażenie to wzmacnia system psychologiczny symulujący stres wywołany znajdowaniem się pod ostrzałem. Dzięki temu możliwe staje się stosowanie taktyki ognia zaporowego.

Heroes of Stalingrad bez wątpienia będzie od nas sporo wymagać. Na szczęście w opanowaniu podstaw pomoże rozbudowany tryb treningowy, który zaznajomi graczy z unikalnymi mechanizmami zabawy. Jeśli chodzi o pojazdy, to w pełnej wersji znajdziemy dwa czołgi, choć wiele wskazuje na to, że kolejne pojawią się w późniejszych aktualizacjach. Armia Czerwona wykorzysta T-34, podczas gdy siły Wermachtu wzmocni Panzerkampfwagen IV. Każdy z tych pojazdów odtworzono w najdrobniejszych detalach, co w pełni docenimy, zasiadając za ich sterami. Wtedy będziemy mogli podziwiać nie tylko całe wyposażenie wnętrza, ale również załogę, która wykonuje dokładnie te same czynności co jej odpowiedniki z prawdziwym świecie. Dodatkowych atrakcji dostarczy system zniszczeń, symulujący uszkodzenia poszczególnych mechanizmów maszyn i obrażenia znajdujących się w ich wnętrzu ludzi. Tripwire zadało sobie też trud zbadania archiwów historycznych w poszukiwaniu ciekawych prototypów broni, które nigdy nie trafiły do masowej produkcji, Dzięki temu dostaniemy okazję pobawienia się m.in. ciężkim do opanowania, ale zapewniającym masę frajdy pistoletem maszynowym MP 40/II.

Twórcy podążają za popularnymi obecnie trendami i wprowadzili do gry system rozwoju postaci. Nasze wirtualne alter ego będzie nabierać doświadczenia, co pozwoli na odblokowanie dostępu do nowych karabinów i pistoletów. Co ciekawe, będziemy mogli specjalizować się w konkretnym uzbrojeniu, a to nie tylko zwiększy naszą skuteczność, ale pozwoli też na dostęp do specjalnych modyfikacji. W grze pojawi się również kampania dla pojedynczego gracza, choć nie należy oczekiwać tu żadnych cudów. Polegać będzie ona na toczeniu bitew z botami na mapach znanych z trybu multiplayer. Poziomy zostaną odpowiednio zmodyfikowane, a przed każdym starciem obejrzymy wprowadzenie obsadzające potyczkę w konkretnym kontekście historycznym. Singiel więc raczej nikogo nie zachwyci, ale powinien umożliwić doszlifowanie umiejętności przed wkroczeniem do rozgrywek wieloosobowych.

Jeśli chodzi o stronę wizualną, to napędzana silnikiem Unreal 3 grafika prezentowała się całkiem atrakcyjnie. Nie ma oczywiście mowy o konkurowaniu z Battlefieldem 3, ale też nie ma na co narzekać. Mocną stroną tej produkcji jest przywiązanie do detali. Widać, że autorzy poświęcili masę czasu na odtworzenie lokacji, mundurów oraz sprzętu zgodnie z realiami historycznymi. Do tego mapy są gigantyczne i zostały zaprojektowane dla 64 graczy, dzięki czemu ma się wrażenie brania udziału w prawdziwych bitwach, a nie jedynie w małych potyczkach. Przy mniejszej ilości uczestników areny automatycznie zmniejszą swój rozmiar, tak by zapewnić dobrą zabawę szesnastu osobom naraz. Nie ma więc obaw, że będziemy włóczyć się po zrujnowanych budowlach przez kilkadziesiąt sekund, zanim spotkamy innego człowieka.

Red Orchestra 2 nie będzie grą, która trafi w gusta wszystkich. Wysoki poziom trudności odstraszy zapewne wielu mniej doświadczonych graczy. Dla tych jednak, którzy gotowi są poświęcić trochę czasu na naukę podstaw, Tripwire szykuje coś wyjątkowego. Twórcom udało się wykorzystać wysoki stopień realizmu nie tylko do przypodobania się miłośnikom symulacji, ale przede wszystkim do zwiększenia atrakcyjności zabawy. Tutaj pojedynczy wystrzał często zapewnia tyle emocji co cała wymiana ognia w innych FPS-ach. Na polach Stalingradu każde śmiertelne trafienie wroga wymaga olbrzymiej pracy, ale jednocześnie daje niesamowitą satysfakcję.

 Oficjalna premiera zapowiedziana została na 30 sierpnia tego roku. Datę tę powinni zaznaczyć w kalendarzu wszyscy miłośnicy strzelanin, którzy mają ochotę na coś ambitniejszego. Zwłaszcza że już teraz wiadomo, iż gra będzie aktywnie wspierana również po tym, jak trafi na półki sklepowe. Planowane są zarówno dodatki DLC, jak i profesjonalne mody, takie jak osadzony na froncie pacyficznym Rising Storm, przy którym, notabene, pracuje sporo ludzi dawniej zatrudnionych w Tripwire. Wszystko wskazuje, że druga Czerwona Orkiestra będzie grała przez wiele sezonów na dyskach twardych miłośników taktycznych FPS-ów."

GAMEPLAY: http://www.youtube.com/watch?v=9U0lV7tJDLY
"What is the difference between a man and a parasite? A man builds, a parasite asks, 'Where's my share?' A man creates, a parasite says, 'What will the neighbors think?!'"


Offline Duqq

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • OS:
  • Windows Vista Windows Vista
  • Browser:
  • Opera 11.50 Opera 11.50
Odp: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Sierpnia 2011, 18:36:52 »
W wywiadzie dla serwisu GameSpy, Studio Tripwire Interactive, pracujące nad nastawionym na rozgrywkę sieciową FPSem Red Orchestra 2: Bohaterowie Stalingradu, zapowiedziało, że podobnie jak w przypadku pierwszej części gry, ma zamiar wspierać tytuł wydając darmowe DLC oraz zachęcać graczy do pracy nad modami. Poza publikacją małych DLC, twórcy nie wykluczają również możliwości wydania pełnoprawnego płatnego dodatku.

Chcemy wierzyć, że uda nam się wydać pierwsze DLC jeszcze przed końcem tego roku, ale szczerze mówiąc zależy to od tego co w nim umieścimy. Będzie ono jednak tak jak zawsze darmowe. Rozmawialiśmy na temat produkcji pełnych płatnych dodatków – ale musiałyby być tak duże jak podstawowa wersja gry, łącznie z kampanią singleplayer. Nie każemy sobie płacić za zestawy nowych broni, pojazdów czy map. Nigdy tego nie robiliśmy.

Warto w tym momencie wspomnieć, że pierwszy duży dodatek dla gry, przenoszący graczy na Pacyfik, ukaże się i to niedługo po jej premierze. Za jego powstanie odpowiadają jednak blisko współpracujący ze studiem najlepsi twórcy modów do pierwszej części gry.

Deweloperzy wspomnieli też o systemie osiągnięć, które pozwalają między innymi odblokować niektóre modele broni.

„Niektórzy ludzie mogą nigdy nie odblokować wszystkiego co przygotowaliśmy, ponieważ niektóre z osiągnięć przypisane są do konkretnych klas postaci. Więc jeśli nie grasz zbyt dużo daną klasą, możesz je przegapić. Znajdą się też tacy, którzy zdobędą je już w parę tygodni.”

Przedstawiciel Tripwire zapewnił też, że osiągnięcia mają być jedynie subtelną nagrodą za to, że jesteśmy dobrzy w grze i osiągnęliśmy pewien poziom umiejętności.


Premiera Red Orchestra 2 planowana jest na wrzesień tego roku, dystrybutorem gry w Polsce jest Cenega, a jej sugerowana cena detaliczna to 79,99zł. Tytuł ukaże się wyłącznie na komputerach PC.
« Ostatnia zmiana: 16 Sierpnia 2011, 18:38:45 wysłana przez Duqq »
"What is the difference between a man and a parasite? A man builds, a parasite asks, 'Where's my share?' A man creates, a parasite says, 'What will the neighbors think?!'"


Offline djDziadek

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1457
  • Mózg to podstawa.
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 5.0 Firefox 5.0
  • BF 3 GUID: 6b1306ce
Odp: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Sierpnia 2011, 21:05:57 »
I to jest poprawnie napisana wiadomość dotycząca premiery gry a nie kupa spamu nie wnosząca nic nowego - super i plus ode mnie :)
« Ostatnia zmiana: 17 Sierpnia 2011, 07:04:55 wysłana przez djDziadek »


dziq76

  • Gość
Odp: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Sierpnia 2011, 21:22:25 »
ode mnie*  :P minus bo nie ma obrazków :rotfl:

*poprawiłem lamo (djDziadek) - zasuwam w robocie po 14 h, więc się nie czepiaj :P :P :P  :-*  :-*  :-*
« Ostatnia zmiana: 17 Sierpnia 2011, 07:06:15 wysłana przez djDziadek »

Offline Reksio1

  • Przyjaciel Grupy
  • *
  • Wiadomości: 88
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 7.0 MS Internet Explorer 7.0
    • |P.O.S| Clan
Odp: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
« Odpowiedź #4 dnia: 07 Września 2011, 08:06:46 »
Tak sądzę że to będzie wspaniała alternatywa do BF-3 . Grafa może nie będzie tak wspaniała ale liczy się klimat II wojny św . Sądzę że będziemy tam pykać na 100 %

Offline Staaary80

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 1153
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 6.0.2 Firefox 6.0.2
Odp: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
« Odpowiedź #5 dnia: 08 Września 2011, 14:36:04 »
Ja z jakichś powodów coraz mocniej zacząłem się interesować RO2. Gra wydaje się być bardzo interesująca a i pozbawiona wielu pierdół które mnie drażnią w nowych odsłonach BF3 i MW3. Ja nie lubie jak jest dużo rodzajów broni itd. A tutaj zapowiada się całkiem fajna zabawa :-) dziś pod wieczór zrobię sobie sesje z filmikami i może jakoś betę się uda zagrać :-)

Offline Duqq

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • OS:
  • Windows Vista Windows Vista
  • Browser:
  • Opera 11.51 Opera 11.51
Odp: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
« Odpowiedź #6 dnia: 08 Września 2011, 17:16:01 »
Ja w poniedziałek sobie zamówiłem już kopię w Empiku za 75zł. Nie jest to w sumie tak dużo. Grałem (niedługo niestety, bo nie na swoim koncie) w pierwszą część, która bardzo mi się spodobała, ale nie kupiłem swojej kopii, bo zdecydowałem poczekać na dwójkę, która wtedy już była zapowiedziana. Gra jest dosyć inna od większości FPSów, szczególnie ze względu na to, że bardzo łatwo jest zginąć. Praktycznie jeden strzał i nie żyjesz. Po tym co widziałem w gameplayach i czytałem w zapowiedziach to sądzę, że gierka sprawi mi naprawdę sporo radości.

Szczególnie czekam na moda Rising Storm, który ma się pojawić niedługo po premierze, a którego akcja będzie się toczyć podczas walk o Pacyfik.

Niestety z tą grą w betę to może być ciężko, bo dostęp do niej mają jedynie osoby, które złożyły zamówienie na pre-ordera w Steamie i to exclusive edition. No chyba, że kogoś takiego znasz to zazdroszczę, ja niestety nie, ale filmiki i wrażenia jakie czytałem mnie osobiście przekonują. Choć beta, która jest dostępna od ponad tygodnia ma trochę błędów to wierzę, że pełna wersja będzie się prezentować dobrze. No i przede wszystkim wiem, że będzie ciągłe wsparcie twórców, którzy nie zapomną o tytule miesiąc po premierze.

No nic za 5 dni ta premiera, zobaczymy jak będzie :)
"What is the difference between a man and a parasite? A man builds, a parasite asks, 'Where's my share?' A man creates, a parasite says, 'What will the neighbors think?!'"


Offline Staaary80

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 1153
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 6.0.2 Firefox 6.0.2
Odp: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
« Odpowiedź #7 dnia: 09 Września 2011, 08:27:07 »
Wiem już. Beta zamknięta, a i tak kiepska bo optymalizacja do dupy i błędy. No, ale która gra nie ma błędów :P W każdym razie poczekam na premierę i wtedy się okaże jak to z tym będzie. Bo tak jak na to patrzałem, to może być fajnie. Chociaż chowanie się za osłony, to widać, że zerżnęli ostro z Gears of War. No ale co tam :P

Offline Staaary80

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 1153
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 6.0.2 Firefox 6.0.2
Odp: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
« Odpowiedź #8 dnia: 16 Września 2011, 10:53:47 »
Duqq grałeś ??!! Podziel się wrażeniami :piwo:

Offline Duqq

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • OS:
  • Windows Vista Windows Vista
  • Browser:
  • Opera 11.51 Opera 11.51
Odp: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
« Odpowiedź #9 dnia: 16 Września 2011, 21:10:54 »
No właśnie Maczeti Empik z tego mojego zamówienia sobie jaja jakieś zrobił i przysłali mi maila, że grę proponują mi do odbioru dopiero 26 września :) Więc zrezygnowałem z ich usług, zamówiłem za punkty 40% kupon rabatowy w Cenedze i tam zamierzam kupić grę. Niestety oni także mają zółwie tempo i kod rabatowy wyślą mi dopiero w środę (bo wysyłają w środy, a ja złożyłem zamówienie w czwartek), więc dopiero w środe będe mógł zamówic grę, kurierem powinna dojść czwartek-piątek. Dopiero wtedy pogram, ehh..

No, ale gra wyniesie mnie wtedy 60 zł, do tego zamówię sobie przy okazji BF-a 3 LE + Rainbow Six gratis, który ze zniżką wyjdzie 90zł, więc chyba nie tak źle. W sumie jeśli chcesz Maczeti i jeszcze mieszkasz w Gda to mogę i Tobie przy okazji zamówić jedną, albo drugą grę jeśli chcesz którąś z nich nabyć, jesli takie ceny Cię zadowalają ;)

A co do RO2 to z tego co widziałem to premiera średnio im wyszła i gra ma dużo błędów. Nie tyle w samej rozgrywce, bo ta jest jak każdy piszę świetna. Ale są błędy z serwerami, naliczaniem osiagnięć i wczoraj wyszedł pierwszy patch. Więc może to i lepiej, że troche poczekam na grę, bo do tego czasu przynajmniej się z tym uwiną i będzie można spokojnie zasiąść do rozgrywki ;)
"What is the difference between a man and a parasite? A man builds, a parasite asks, 'Where's my share?' A man creates, a parasite says, 'What will the neighbors think?!'"


Offline Staaary80

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 1153
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 6.0.2 Firefox 6.0.2
Odp: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
« Odpowiedź #10 dnia: 19 Września 2011, 11:10:36 »
Niezwykle kusząca jest to propozycja :-) Pod RO2 bym się wtedy chętnie podczepił :-), na kasę możemy się umówić przy odbiorze i jakimś piwku :D

Offline Duqq

  • Aktywny użytkownik
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • OS:
  • Windows Vista Windows Vista
  • Browser:
  • Opera 11.51 Opera 11.51
Odp: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
« Odpowiedź #11 dnia: 19 Września 2011, 19:33:23 »
To w takim razie jak w końcu dojdzie ten kod i będę zamawiał to wezmę i dla Ciebie RO2, a potem się jakoś ustawimy na mieście. No problemo :)
"What is the difference between a man and a parasite? A man builds, a parasite asks, 'Where's my share?' A man creates, a parasite says, 'What will the neighbors think?!'"


Offline djDziadek

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1457
  • Mózg to podstawa.
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 6.0.2 Firefox 6.0.2
  • BF 3 GUID: 6b1306ce
Odp: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
« Odpowiedź #12 dnia: 21 Września 2011, 06:49:31 »
Pierwsze wrażenia...
Grafika - niestety kiepska
Gracze - 1-szy dzień i bany za imbota - litości
Skill - szybko się pada - za szybko...
(ze słuchu) ale i tak poczekam na więcej opinii, na razie nie mam zamiaru kupować....


Offline Staaary80

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 1153
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 6.0.2 Firefox 6.0.2
Odp: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
« Odpowiedź #13 dnia: 21 Września 2011, 10:16:56 »
1. Grafa nie jest zła, fakt to nie to co BF, ale w oczy nie kłuje
2. A w której z obecnych gier tak nie ma?
3. No gra jest nastawiona na realizm, 1 Schuss - 1 Rus :P

Myślę, że będzie ciekawie, jak już powychodzą patche, bo błędów na początku z tego co czytam dużo.

Offline Reksio1

  • Przyjaciel Grupy
  • *
  • Wiadomości: 88
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • MS Internet Explorer 7.0 MS Internet Explorer 7.0
    • |P.O.S| Clan
Odp: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
« Odpowiedź #14 dnia: 21 Września 2011, 14:00:10 »
Powiem tak jak dla mnie kasa utopiona w błocie . Grafika nie jest zła pomysł też ok lecz gra nie dopracowana pod względem grywalności .Jednym słowem tak padasz od 1-2 strzałów nie wiesz z kąd i jak ciebie zabili , brak kompasu określającego w którą stronę atakujesz lub bronisz(jest dostępna mapa po wciśnięciu klawisza"M" ale w tym momencie nie masz możliwości grania)  . Gra polega na tym że kucasz siadasz, leżysz i czekasz jak jegomość podwinie się na strzał , czasami możesz czekać całe 10 do 30 min  .W ekipie są podziały klasowe jak w BF i najczęściej latamy jako szturmowiec z jednostrzałówką (mięso armatnie)  . Jak ktoś lubi siedzieć na miejscu 30 min żeby kogoś zabić to polecam ale jeżeli ktoś ma owsiki w tyłku to tą grą będzie monco rozczarowany tak jak ja  .Dopowiem tylko jeszcze że po instalce jest też spora aktualizacja która mnie osobiście zajęła przy prędkości netu z TPSA (2m)  cały dzionek. Tak więc ode mnie gra ma ogromnego minusa ,oczywiście ta opinia jest moją inwidualną każdy może mieć inne zdanie .
« Ostatnia zmiana: 21 Września 2011, 14:02:29 wysłana przez Reksio1 »