dlc: chinska nawalanica
imho: mapki sa piekniejsze od miss universum
, ale:
'jedwabny szlak' pustynia, ale jaka! widoki: palce lizac! ale, na mapie z kilkoma helkami na strone i jetem, brak aa :facepalm: (przynajmniej ja nie zauwazylem), pare punktow gdzie skupia sie gra i polacie niewykorzystanej zpieknej pustyni (chyba Takla Makan), mapa dla latajacych do wybijania naziemnych... bo mimo duzej ilosci pojazdow jezdzacych (w bazach i na flagach), mapa preferuje terroryzm lotniczy... moze lepiej wyglada w raszu?
'pasmo altaju' jak wyzej, widok zapiera dech w piersiach, ale: jak poprzednio sprzetu od groma, w ciagu pierwszych kilku minut moze dojsc do sytucji, gdzie jedna strona bedzie 'spawnowac sie' jedynie w bazie, a druga bedzie napiepszac z bardzo duzej ilosci sprzetu jezdzaco-latajacego na w/w spawn... dla tych co niby sa snajperami (tzn, ma taki k/d ponizej 1:1 lub cus tak, nie wie po co ma namierzajace ustrojstwa w klasie, ale lezy z czyjnikami wokol dEupy cala runde) wymarzona, zwlaszcza, ze na srodku piekna gora z budynkami a'la elbrus vide bf3...
'smocza przelecz' stylowa mapka i bardzo klimatyczna mapka: dzunga i w koncu jestesmy w azji;] takie odswiezenie koncepcji map z battlefied: vietnam (2004) i bc2: vietnam (2010) powraca!w to sie gralo!
http://www.youtube.com/watch?v=H4R8GDlV8rc'szczyty guilin' mapka dla piechociarzy (helki transportowe, quady i bajki), ciekawa i dajaca rowne szanse stronom na sukces. IMHO duzym zsyfieniem mapy jest kontener na srodku dla obslugujacego bombowiec... taka kanonierka z mozliwoscia zaznaczenia 1 miejsca do ataku/nalotu - po kiego to dajs umiescil na mapie piechociarskiej taki szajs?
na marginesie: aby odblokowac drona dla recona, trza ubic kogos z bombowca (jednego kogosia)