Autor Wątek: Battlefield 3  (Przeczytany 136467 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Miki111

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 759
  • Pangrys to wredny typ
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 8.0 Firefox 8.0
  • BF 3 GUID: f20784b6
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #405 dnia: 08 Grudnia 2011, 16:38:45 »
dj propozycja byłą piątek/sobota, a nie sobota/niedziela więc może określ się co do piątku skoro sobota Ci nie pasuje.
P.S.
Mnie pasuje i piątek i sobota :), tylko jak znam życie może być problem z naszą organizacją.
Ze względu na zawiłość mojej wypowiedzi proszę nie odbierać jej zbyt poważnie, a także nie doszukiwać się podtekstów i personalnych uwag.


Santo

  • Gość
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #406 dnia: 08 Grudnia 2011, 19:39:53 »
Nie chcę zaśmiecać forum więc będę tylko sprawdzał odpowiedzi. 
U nas jest 8 osób chętnych, proponujemy Bazar CQ small, infantry, co do dnia to pasuje piątek/sobota ok 19:30.
Czekam na decyzję.

dziq76

  • Gość
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #407 dnia: 08 Grudnia 2011, 21:26:54 »
Mliko chiba  :P :P :P :P

Offline djDziadek

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1457
  • Mózg to podstawa.
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 8.0 Firefox 8.0
  • BF 3 GUID: 6b1306ce
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #408 dnia: 08 Grudnia 2011, 21:47:59 »
Piątek ok, będę, ale niech oprócz mnie i Mikiego będzie chociaż jeszcze jeden, co by przeciwnicy nas od czitów za mocno nie wyzywali  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:


Offline djDziadek

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1457
  • Mózg to podstawa.
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 8.0 Firefox 8.0
  • BF 3 GUID: 6b1306ce
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #409 dnia: 08 Grudnia 2011, 22:44:35 »
Cytat: djDziadek link=topic=730. msg11700#msg11700 date=1323192068
Cytat: [Yossarian
link=topic=730. msg11688#msg11688 date=1323173579]


Yoss, czy tylko mi się wydaje????? czy na tym screenie rozjeżdża ci się giwera z szyną??? - chyba coś troszkę jedna jest przesunięta względem drugiej, jednak grafika Ci nie domaga :D :)  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

To nie problem grafiki, to jest AKS-74u (o ile się nie mylę) i ta broń nie posiada szyny RIS to co widać to konwersja do RIS stosowana na broniach rosyjskich dokręcana z lewej strony, umożliwia montaż celowników zgodnych ze standardem PICATINNY hxxp: www. combatdepot. com/product_info. php?cPath=21_25_39&products_id=989&osCsid=0c22ba5760d458c5473abc10bd975f94
Pozdrawiam

Santo, wiem o co Ci chodzi, ale to nie to, to co jest dokręcane (Z LEWEJ STRONY) to uchwyt celownika lub szyna (i tylko w wersji  AK74UN lub AK74M), a to co wyświetla u Yossa, to lipa, szyna montażowa jest z prawej strony (po dokręceniu uchwytu, bądź szyny - powinna być centralnie na środku) i doklejona do kałacha - bug jak nic :)
« Ostatnia zmiana: 08 Grudnia 2011, 22:53:22 wysłana przez djDziadek »


Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 8.0.1 Firefox 8.0.1
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #410 dnia: 09 Grudnia 2011, 00:30:56 »
dobrze, ze teraz wiem, ze mam zbugowanego kalacha^^ tzn jest w nim wbudowany aim? jaki klawisz go uruchamia boty? ;D :-* :P :rotfl: :browar:
we few, we happy few, we band of brothers

Offline Staaary80

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 1153
  • OS:
  • Windows XP Windows XP
  • Browser:
  • Firefox 8.0 Firefox 8.0
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #411 dnia: 09 Grudnia 2011, 08:17:00 »
Yoss zapewne reset  :rotfl: :rotfl:

Offline djDziadek

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 1457
  • Mózg to podstawa.
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 8.0 Firefox 8.0
  • BF 3 GUID: 6b1306ce
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #412 dnia: 09 Grudnia 2011, 09:08:10 »
Yoss, podobno wbudowane cheaty (poprawa celowania i siły ognia) uruchamia się kombinacją klawiszy [Alt+F4], u mnie nie działa, może u ciebie, tak przynajmniej wskazuje twoja grafika, masz chyba tą właściwą wersję gry... - zazdroszczę...


Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 8.0.1 Firefox 8.0.1
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #413 dnia: 09 Grudnia 2011, 10:29:26 »
Hm, ja slyszalem cus o alt+del+ctrl, ale moge sie mylic. A gre kupil mnie Gryniek = pewnie on wie wiecej i jak uzywac :P :o :-* :rotfl: :browar:
we few, we happy few, we band of brothers

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 8.0.1 Firefox 8.0.1
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #414 dnia: 09 Grudnia 2011, 18:38:01 »
Wpisujemy w konsoli (tylda) GameTime.MaxVariableFps 60 potem enter, oficjana pmoc ze strony DICE

ponoc stale 60fps dla posiadaczy dobrych kart ze skokami, max mozna wpisac 200.
we few, we happy few, we band of brothers

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 8.0.1 Firefox 8.0.1
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #415 dnia: 10 Grudnia 2011, 01:45:38 »
http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654624783579995/

2011-12-09 10:30 , edited 2011-12-09 10:35 by Demize99
Quote
So, Volume Two of the Future Balance Changes. We've recently updated with patches that have changed some balance items, and the community has responded with feedback. This list includes some direct responses to that feedback, as well as a very important issue close to several player's hearts: Aggressive Recon.

Bolt action sniper rounds now have a chance to kill at close range if the player is hit in the upper chest.

Why are we making this change?
-Aggressive Recon was a popular (and controversial) play style in BFBC2, the fact that the playstyle is essentially not present in BF3 has been a disappointment to many players.
-The balance issues of BC2 (Magnum ammo increasing the 1 hit kill range) is not present in BF3, the range is set and cannot be improved by players. Additionally the 1 hit kill is not guaranteed in BF3, the target is small and can be blocked by the player's arms.
-Additionally, all kits have access to the Slug shotguns, the 870 pump with slugs is still far superior to a bolt action rifle at close range. It is faster, and it can hit anywhere in the torso to 1 hit kill, though it lacks the accuracy of the snipers at range.
-Finally, Recon is under represented in the game, especially in CQB game modes, giving the Recon player a place in CQB is important to us as developers.

And yes, for those of you who follow me on Twitter, I changed my mind. I hope this change pleases the Recon players, and I believe it will not negatively impact the game for the rest of you.
-Alan "Demize99" Kertz

It’s important to note:
• This list is provided as a way for the Community to give us feedback on potential Balance changes to the game.
• This list is specifically focused on Balance changes. Feature requests and bug fixes are purposefully absent from this list.
• There is no guarantee that any of these Balance changes will make it into a future update at all, nor is this list a guarantee that there will be future updates.


Slightly increased the AEK971 recoil.
Slightly increased the ASVAL recoil.
Added Extended Mags to the ASVAL.
Slightly increased the recoil on the M249.
Reduced the recoil of the SKS rifle.
Fixed aimed firing max accuracy on the Pecheneg to be consistent with other LMGs.
Slightly reduced the recoil of the F2000 and restored it to the previous base accuracy.
Semiautomatic and automatic shotguns firing FRAG rounds now do slightly less splash damage.
Increased the damage of the G3, M60, and M240 at close range.

Claymores can now detonate from vehicles and can be used to disable jeeps or kill the passengers in light jeeps. Claymores will not do any damage to heavy vehicles.
Reduced the spot times on C4 and Claymore projectiles from 30 to 15 sec.
The Radio Beacon, Mortar, Mav, EOD bot, T-UGS, and SOFLAM should now be much easier to deploy.
C4 will no longer be detonatable after a player respawns, if the player is revived within 5 seconds he can still detonate his C4.
The player may now have a maximum number of mines which will persist after the player's death. Deploying more than the maximum of 6 mines will remove a previous mine from the world.
Claymores now also persist through death, the player can have 2 claymores planted.

9x39mm rounds no longer benefit from the Sniper headshot bonus.
Increased the damage of the 9x39mm rounds.
Fixed the AKS74u damage at max range, it was incorrectly higher than other carbines.
Increased the damage of the .357 and .44 magnum rounds at max range.
All semiautomatic and bolt weapons, including all shotgun slugs, now have their maximum damage out to 15m.
Semiautomatic sniper rifles, Assault Rifles, LMGs, and shotgun slugs now have more consistent damage over long range.

Tweaked IRNV to be more consistent across all levels.
Fixed a rendering issue with IRNV view when taking damage.
Tweaked the IRNV zoom times and scope visible areas to be the same across all weapons (some were faster than others).
Fixed the QBU-88 sniper and the L96 IRNV scopes to use the proper aiming reticule.

The spread for Flechette rounds has been reduced slightly on all shotguns.
The spread for buckshot has been reduced on the M1014, DAO-12, and S12k. These weapons have an accuracy advantage over the USAS12 but are not as accurate as the 870.

Semiautomatic weapons will no longer "jam" if the player presses fire faster than the weapon is capable of shooting. Some semi automatic weapons have had their rates of fire adjusted to fit this change.

Slightly reduced the effective blast radius of the RPG, SMAW, and 40mm grenade projectiles against infantry.
Reduced the total number of RPG and SMAW missiles carried from 5 to 4.

Tank rounds will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
Fixed a problem when locking on to two nearby targets, the locking should no longer jump rapidly between multiple targets.
Significantly increased the damage of the Javelin and Air to Ground missiles against laser designated targets.
Javelin missiles fired without laser targeting now do more damage to the side and rear of MBTs.
Slightly reduced the locking time of all weapons vs Laser Designated targets.
Increased the locking distance for Jets when locking on laser designated targets.
Slightly reduced the repair speed of the repair tool.
Increased the damage the MBT's primary weapon does to other main battle tanks.
AA Missiles should no longer kill the pilot instead of the vehicle.
Reduced the damage AA missiles do to jets.
Stinger and IGLA missiles now do 50% damage to Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters.
Slightly reduced the damage of Jet cannons.
Increased RPG and SMAW damage against aircraft.

Poza tym pokrótce ważniejsze zapowiedzi pomijając zmiany typu "odrobinkę cośtam, recoil cośtam" dla tych, co mieli niemiecki w szkole:
-możliwość wyboru większego magazynka dla AS VAL
-mniejszy recoil SKS
-F2000 przywrócony do stanu sprzed 6 grudnia
-zwiększony damage G3, M60, M240B
-miny Claymore będą mogły wybuchać z pojazdów i unieruchamiać jeepy oraz zabijać pasażerów - o ile dobrze rozumiem, to będzie można przyczepić je do pojazdu, np. z przodu, pojechać na czołówkę i bum
-zmniejszony czas utrzymywania się spota na C4 i Claymore z 30s na 15s
-łatwiejsze ustawianie sprzętu (mobilny resp, soflam itp.)
-brak możliwości odpalenia C4 po respawnie, chyba że podniesie nas medyk w ciągu 5s
-miny jak w BC2 - maksymalnie 6, zostają po śmierci, po położeniu siódmej pierwsza znika
-Claymore'y będą zostawać po śmierci
-pociski 9x39mm będą mocniejsze
-tanki będą rozwalać jednym strzałem pojazdy latające (chyba poza transporterami typu UH-1)
-mocniejszy Javelin podczas strzelania do nieotagowanego laserem czołgu
-mocniejszy strzał z tanków do innych tanków
-mniejsze obrażenia z AA w stosunku do jetów
-mocniejszy RPG/SMAW przeciwko pojazdom latającym
-osłabienie gunnera z heli przeciwko opancerzeniu
-zwiększono ochronę po spawnie z 1s do 2s. W dalszym ciągu po ruchu lub strzale gracza ochrona przestaje działać, ale nie gdy tylko się rozgląda.


Z mojej strony, cieszę się, że będzie aggressive recon. Może niektórzy się ruszą trochę do przodu. Sam odkryłem taki styl gry dopiero pod koniec zabawy z BC 2 i jedna z pierwszych rzeczy, którą robiłem w becie, to sprawdzenie SV-98 z bliska w klatę.
Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended.
Reduced the direct damage done by helicopter gunners vs armor.
Helicopter guns should now suppress correctly.
Improved the accuracy of the Mi28 gun to match the AH1 gun.
Increased the direct hit damage of the APFSDS rounds for the IFVs.
Miniguns and Helicopter Gunners now more quickly destroy parked cars.
Increased the power of explosions from cars and other explosive static objects.
Dying from the explosion of a car or other explosive static object should now correctly credit the player who caused the explosion.
Adjusted the F35's Center of Mass and Lift Engine for more stable, level flight.
Updated the F35 weapon systems to be consistent with the other air craft.
Changed the Kornets to TOW launchers on Wake Island and moved the spawn position of the AAV to a more level position.
Fixed several bugs with air vehicles colliding with objects at high speeds and taking no damage.
Players will no longer receive suicides or team kills if they crash their vehicle (dying is punishment enough).
You can now spot with the EODbot.

Increased the spawn protection time from 1sec to 2sec. The protection will still be immediately canceled as soon as the player moves or shoots.
Spawn protection will no longer be canceled by the player looking around.
Slightly increased the speed at which a player can shoot again after sprinting.
Fixed some situations that would unintentionally make a player unrevivable.
Reduced the black screen fade in time on spawn.


za kolega prostynick z G4G

Bedzie sie dzialo^^ :browar:


edit: btw 6 min jak w bc2! ciekawe czy nie beda sie rozsatawiac gdzies za mna, jak dotychczas^^
« Ostatnia zmiana: 10 Grudnia 2011, 01:55:11 wysłana przez [Yossarian] »
we few, we happy few, we band of brothers

Offline saper305

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 143
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 8.0 Firefox 8.0
  • BF 3 GUID: 8dba552a
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #416 dnia: 10 Grudnia 2011, 11:59:46 »
BF2 vs BF3 - Karkand Comparison, porównanie.
http://www.youtube.com/watch?v=gRGipsgdqRQ&feature=player_embedded
Wrogie hufce przede mną, nie zadrżę choć ich siła. 

Wypełnię me zadanie, choć by nim śmierć była.

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 8.0.1 Firefox 8.0.1
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #417 dnia: 10 Grudnia 2011, 13:29:00 »
@Saper: To juz jest w tym temacie rzece - zgadnij kto zapodal^^ :browar:

http://www.youtube.com/watch?v=oVIfuyHzd-0&feature=g-u
czyli Maczeta bedzie biegal ze snajpa na szpicy^^
we few, we happy few, we band of brothers

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 8.0.1 Firefox 8.0.1
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #418 dnia: 12 Grudnia 2011, 20:34:00 »
B2K
Tomorrow between 10am CET and 11am CET we are going to perform maintenance on Xbox 360 and PC.
https://twitter.com/#!/Battlefield/status/146274428693659648

Battlefield 3: Back to Karkand Launch Trailer (Unofficial)
« Ostatnia zmiana: 12 Grudnia 2011, 23:13:49 wysłana przez [Yossarian] »
we few, we happy few, we band of brothers

Offline [Yossarian]

  • BroWar
  • *****
  • Wiadomości: 2471
  • This life is more than just a read through
  • OS:
  • Windows 7 Windows 7
  • Browser:
  • Firefox 8.0.1 Firefox 8.0.1
  • BF 3 GUID: 910e9c37
Odp: Battlefield 3
« Odpowiedź #419 dnia: 13 Grudnia 2011, 11:21:05 »

Osmaska CQ large = 7 flag!!! Oj dzieje sie!!!
Zdaje sie, ze B2K juz zezarl podstawke... (IMO Wyspe Charko pozostaje jak dla mnie cooltowa pozycja rodzimego BF3).
 :browar:
we few, we happy few, we band of brothers